کد خبر: ۱۶۴۵۳۲
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳

خوش بینی وزیر اقتصاد به عدم اجرای قیمت‌گذاری دستوری محصولات فولادی

خوش بینی وزیر اقتصاد به عدم اجرای قیمت‌گذاری دستوری محصولات فولادی

وزیر اقتصاد با اعلام خوش بینی به احتمال اجرای قیمت‌گذاری دستوری محصولات فولادی در بورس کالا گفت: به دلیل حاشیه‌ها و ارجاع موضوع به شورای عالی بورس، ممکن است این طرح اجرا نشود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در خصوص قیمت‌گذاری دستوری که از مدت‌ها قبل از سوی وزارت صنعت مطرح شده بود به ایرنا گفت: این موضوع از همان ابتدا با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه بود و معاملات بازار را تحت تاثیر قرار داد که در نهایت وزیر صنعت ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد به هیچ عنوان موافق قیمت‌گذاری دستوری نیست.

وی درباره احتمال اجرای قیمت‌گذاری دستوری توضیح داد: ممکن است قیمت‌گذاری دستوری اجرایی نشود. به دلیل حاشیه‌های ایجاد شده از زمان مطرح شدن این موضوع، دولت تصمیم‌گیری در این زمینه را به شورای عالی بورس ارجاع داده بنابراین اگر قرار بر تغییر قیمت‌گذاری باشد شورای عالی بورس باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

دژپسند ادامه داد: تاکنون بورس کالا عملکرد بسیار مطلوبی داشته و متناسب با قواعد و مقررات در حال فعالیت است. همیشه شاهد معاملاتی شفاف در بورس کالا بودیم و این بازار توانسته کمک بسیاری به مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داشته باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ