کد خبر: ۱۶۷۹۲۵
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۲/۲۲

انتقادات تند و تیز احمدی نژاد و پیش بینی تایید صلاحیت / امکان اصلاح ایران نیست !
بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری رخ داد:

انتقادات تند و تیز احمدی نژاد و پیش بینی تایید صلاحیت / امکان اصلاح ایران نیست !

محمود احمدی نژاد که به خبرسازترین چهره امروز در انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده با انتقادات تند و تیز درباره وضعیت ایران و پیش بینی تایید صلاحیت ، گفت: با روال فعلی اداره کشور ، امکان اصلاح نیست .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود احمدی نژاد که امروز با حضور در وزارت کشور و درگیری برخی همراهان با کارمندان ، مهمترین حاشیه دو روز اخیر ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را رقم زده بعد از طی مراحل ثبت نام به خبرنگاران گفت: دروغ، فساد سازمان یافته، تبعیض اشرافیت مذهبی سیاسی و اقتصادی مردم را از اصلاح امور در چارچوب ساختار های موجود نا امید کرده است.

حقیقتا با روال فعلی اداره کشور ، امکان اصلاح نیست . چرا که مشکل اصلی ، نوع نگاه کلان و جدایی حکومت از مردم و اهداف انقلاب است .

شرایط امروز از لحاظ روانی از زمان جنگ بدتر هم است . زمانی افتخار نظام، حضور پرشور مردم در انتخابات بود اما کار به جایی رسیده که از اطلاع رسانی و اعلام آمار در انتخابات طفره می‌روند.

مردم هیچ‌وقت آن‌ها را قبول نداشتند که نمونه‌ آن هم انتخابات قبلی است. به مردم بی‌اعتنایی و انتخابات پرشور به طبل توخالی تبدیل شده و اسم آن را هم انقلابی‌گری گذاشتند که انحراف بزرگ و اساسی است . در شرایط فعلی هم امیدوارند به بهانه‌ کرونا ، مشارکت مردم را ماست‌مالی کنند.

کشور با دور کردن مردم از صحنه‌ تصمیم‌گیری ، ضعیف‌تر شده و به‌لحاظ بین المللی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و هر دو گروه در مسیر انحراف از اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند. صحبت این است که باید به مردم برگشت و آن‌ها را به حساب آورد. در غیر این صورت آینده کشور با غیبت مردم ، سخت‌تر می‌شود.

در انتخابات‌های 92 و 96 رای سفید دادم و هیچ انگیزه شخصی ندارم و حضورم برای احترام به ملت ایران است. مردم سراسر ایران اصرار داشتند که این فرزند در انتخابات حضور یابد .

ایران دارای ظرفیت‌های استثنایی بوده و به سرعت می‌توان امید و نشاط را به جامعه برگرداند. فرزند ملت ایران هستم و دولت ایرانی تشکیل خواهم داد. 

شرایط داخلی و خارجی بسیار حساس بوده و شاید این انتخابات آخرین فرصت باشد. اینکه عده‌ای به‌دنبال مهندسی انتخابات باشند، برخلاف مسیر مصالح کشور و تعهد انقلابی است. برای مردم تصمیم می‌گیرند و قانون‌گذاری هم می‌کنند.

وی با اعلام انتشار برنامه سیاست خارجی در امروز در پاسخ به سوالی درباره تایید یا عدم تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان گفت: از من می پرسی؟ تحلیل خودم عبور است‌ ! تا اینجا تایید صلاحیت شدم ولی در صورت عدم تایید صلاحیت به کسی رای نخواهم داد و از هیچ نامزدی هم حمایت نخواهم کرد.

انتقاد از رفتار امروز احمدی نژاد

روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور درباره درگیری همراهان احمدی‌نژاد توضیح داد: متاسفانه رعایت پروتکل‌ها توسط احمدی‌نژاد نقض شد. از کسانی که داعیه‌دار تصدی مسئولیت خطری برای اجرای قانون هستند، انتظار می‌رود حداقل ضوابط و مقررات ثبت‌نام را رعایت کنند . در این رابطه هر نامزد می توانست با یک همراه و یک محافظ  اقدام به ثبت نام کند اما احمدی‌نژاد این پروتکل‌ را رعایت نکرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ