کد خبر: ۱۷۴۳۹۲
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۶/۲

معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو سهم قندی، چهار سرمایه گذاری + ۸ نماد
در روز جهش ۲۷ هزار و ۵۵۳ واحدی شاخص رخ داد:

معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو سهم قندی، چهار سرمایه گذاری + ۸ نماد

در روز جهش ۲۷ هزار و ۵۵۳ واحدی شاخص، پتروشیمی فرابورسی، دو سهم قندی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با تعادل میان خریداران و فروشندگان آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با جهش 27 هزار و 553 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 543 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 9.2 و 4.7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی با داد و ستد یک میلیارد سهم و سایپا، بانک ملت، ایران خودرو به همراه گروه بهمن با تقاضای بیش از 672، 672، 589 و 550 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 30 تا نه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، حمل و نقل پتروشیمی شرکت حاضر در بازار دوم بورس با افت 31.8 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 8.9 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های گوشت مرغ ماهان، خوراک دام پارس، سرمایه گذاری فلات ایرانیان، فارسیت اهواز، قند نقش جهان، عمران و سازندگی قزوین، کاشی تکسرام، سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس، سرمایه گذاری توسعه شمال، سرمایه گذاری قم، پتروشیمی داراب، آذریت، سیمان مجد خواف و قند تربت جام مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک پتروشیمی، دو سهم قندی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ