کد خبر: ۱۷۵۵۴۷
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۷/۴

واکسن تک دز برای ۳ تا ۱۷ ساله‌ها وارد شد / توصیه به استفاده از سینوفارم
دبیر کل جمعیت هلال‌احمر:

واکسن تک دز برای ۳ تا ۱۷ ساله‌ها وارد شد / توصیه به استفاده از سینوفارم

بیست‌ودومین محموله واکسن کرونا تهیه‌شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون واکسن تک دز، امروز در فرودگاه امام خمینی به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدحسن قوسیان مقدم با اعلام واردات واکسن تک دز برای سنین 3 تا 17 سال از امروز گفت: 6 میلیون واکسن کرونا (تک دز) از مجموع 12 میلیون دز توصیه‌شده برای سنین 3 الی 17 سال وارد و به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

وی با ابراز امیدواری از وفای به عهد چین برای ادامه‌ روند واردات واکسن افزود: طبق برنامه‌ریزی، هر هفته و یا هفته‌ای دو بار محموله‌های سنگین‌تری از واکسن کرونا که نوع آن‌هم سینوفارم است وارد می شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه اکنون بیش از یک‌میلیون واکسن روزانه‌ در کشور تزریق می‌شود، ادامه داد: بیشترین حجم وارداتی واکسن سینوفارم بوده که خوشبختانه با کمترین عوارض، بیشترین تأثیرگذاری را داشته  و بهتر است مردم در انتخاب نوع واکسن وسواس به خرج ندهند و برای واکسیناسیون هرچه زودتر اقدام کنند.

قوسیان مقدم ابراز امیدواری کرد با سرعت‌بالای واردات واکسن و واکسیناسیون، وعده وزیر بهداشت مبنی بر پایان واکسیناسیون عمومی در دهه فجر نیز محقق شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ