کد خبر: ۱۸۶۳۰۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۲۲

سه بانک دیگر فهرست بدهکاران دانه درشت دادند / بانک بورسی فعلا رکورددار

سه بانک دیگر فهرست بدهکاران دانه درشت دادند / بانک بورسی فعلا رکورددار

سه بانک بورسی و دولتی صادرات ، رفاه کارگران و سپه نیز فهرست ابر بدهکاران بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی را منتشر کردند و "وبصادر" فعلا رکورد دار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات هم بعد از بانک های ملی، مسکن، کشاورزی، پست‌بانک و تجارت اقدام به انتشار فهرست ابر بدهکاران و با بیش از 100 میلیارد تومان بدهی و مربوط به پایان اسفند سال گذشته کرد که شامل 128 شرکت و 27 فرد حقیقی است .

براساس این گزارش، "وبصادر" در حالی با این فهرست بلند بالا تاکنون رکور ددار تعداد بدهکاران در میان بانک های طلبکار شده که فهرست بدهکاران عمده اینجا  قابل مشاهده است.

بانک رفاه کارگران نیز فهرست بخشی از بدهکاران را اعلام کرد که شامل شرکت های رامک خودرو ، بیناس انرژی ، گروه شمیرانی شامل شرکت‌های آداک خزر پارس ، بهین اختر فارس ، ایلیا پادپارس ، راد نوین نوتاش ، درسا پرشیا ، افق اکوان نو ، آجام سبز ایرانیان، مروارید رنگین کمان،
تجارت گستر عقیق پاسارگاد، هیراد گستر شفق، گروه شاملویی شامل شرکت‌های معتمد بازرگان قائم ، اعتماد گستر پرشین ، طلوع اقتصاد مازند، ا‌عتماد گستر کیش، لیان ‌تجارت ‌پارمیس، نوید گستر مازند و نواندیشان معتمد است.

بانک سپه هم که بزرگترین بانک دولتی از لحاظ سرمایه و تعداد شعب و ... بشمار می رود ، فهرست بدهکاران را به شرح زیر منتشر کرد :

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ