کد خبر: ۱۹۴۴۹۲
۰:۰ - ۱۴۰۱/۶/۶

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۳ درصدی اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۳ درصدی اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۰۰ میلیارد تومانی پخش رازی مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۳ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه معارفه شرکت پخش رازی با نماد "درازی" ساعت 10 روزهای سه شنبه و چهارشنبه 8 و 9 شهریور از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه 7 شهریور از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت پخش رازی 16 تیر سال 1363 تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و از مهر همان سال عملا فعالیت حرفه‌ای را آغاز کرد. این شرکت که در صنعت پخش دارو فعالیت می‌کند با بهره‌مندی بیش از 1000 نفر نیروی انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع و برخورداری از ناوگان حمل و نقل با امکان حمل و توزیع داروهای حساس به دما و تخصصی، حدود 100 هزار مترمربع فضای سردخانه و انبارهای سر پوشیده در حال فعالیت است.

سرمایه شرکت با 1064 نیروی انسانی در بدو تاسیس 80 میلیون تومان بوده که طی 10 مرحله افزایش سرمایه به 100 میلیارد تومان رسیده است. شرکت کیمیدارو 30 درصد، داروسازی جابربن حیان 30 درصد، داروسازی اسوه 19.7 درصد، سعید شکری و حبیب شکری هرکدام 6.6 درصد و محمدتقی شکروی 6.5 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند.

عمده فعالیت شرکت پخش رازی در داخل بوده ولی در خارج، اولویت فعالیت ها را در کشورهای منطقه قرار داده و از تمامی فرصت‌های ممکن در بازارهای منطقه برای تثبیت استفاده خواهد کرد. همه شرکت‌های تولیدی دارویی و کالاهای پزشکی و مراکز ارائه کننده خدمات بهداشتی و درمانی ایران و تولید و توزیع کنندگان دارو و کالاهای پزشکی در کشورهای منطقه مشتریان اصلی شرکت را تشکیل می‌دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۶/۶
0
0
پاسخ
والا این همه تبلیغات میکنن میگن بدوید معارفه عرضه اولیه بعد که اطلاعیش میاد میبینیم برای حقوقی ها هست!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ