کد خبر: ۲۰۱۵۴۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۸

پیشنهادات سازمان بورس برای خوراک پتروشیمی ها، نرخ گذاری دستوری صنایع و ...
برای لایحه بودجه ۱۴۰۲ ارائه شد:

پیشنهادات سازمان بورس برای خوراک پتروشیمی ها، نرخ گذاری دستوری صنایع و ...

سازمان بورس پیشنهاداتی ۲۹ بندی برای لایحه بودجه ۱۴۰۲ از جمله سقف ۴ هزار تومانی خوراک گاز پتروشیمی‌ ها، خروج خودرو سازها از ساز و کار قیمت‌گذاری دستوری و ... ، ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان بورس توسط کمیته‌ای با حضور محسن علیزاده رئیس کارگروه بازار سرمایه و رئیس سازمان، اقدام به ارائه پیشنهاداتی برای بودجه ۱۴۰۲ در ۲۹ بند کرده که ۱۶ آذر ماه با امضا رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر اقتصاد ارسال شد. 

بر اساس این گزارش این پیشنهادات توسط نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و بندهای مصوب آن در قالب پیشنهاد نمایندگان در مورد بودجه ۱۴۰۲ در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد. انتشار عمومی این پیشنهادات صرفاً جهت اطلاع فعالین بازار از مواضع‌ و نتایج جلسات بوده و به معنای قرار گرفتن در قانون بودجه نیست.

سقف ۴ هزار تومانی خوراک گاز پتروشیمی‌ها، خروج خودرو سازها از ساز و کار قیمت‌گذاری دستوری ضمن تکلیف به عرضه ۵۰ درصد تولیداتِ پرتیراژ در بورس کالا، الزام دولت به جبران خسارات ناشی از قطعی گاز و برق و قیمت‌ گذاری دستوری، تسویه بدهی ۱.۳ میلیارد یورویی دولت به اوره‌سازها از جمله این پیشنهادات بشمار می رود.

متن کامل پیشنهادات ۲۹ بندی سازمان بورس برای بودجه ۱۴۰۲ را می توان اینجا مشاهده کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ