کد خبر: ۲۰۱۷۱۹
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

تقویت سامانه بارشی در ۲۲ استان و هشدار برف و باران سنگین در ۱۳ استان
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تقویت سامانه بارشی در ۲۲ استان و هشدار برف و باران سنگین در ۱۳ استان

سازمان هواشناسی اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی ادامه دارد و تقویت آن در ۲۲ استان نسبت به بارش‌های سنگین در ۱۳ استان از جمله تهران هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در نوار شمالی، نوار غربی، مرکز، دامنه‌های و ارتفاعات البرز مرکزی، شمال بوشهر و غرب یزد بارندگی ادامه دارد که در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر گاهی همراه با رعد و برق است.

براساس این گزارش، شدت بارش‌های امروز برای خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی، کرمانشاه، همدان، مرکزی و شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران است.

فردا به‌تدریج از شدت بارش‌ها در غرب کاسته می‌شود و عمده بارش در شمال شرق، شرق، جنوب و به‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از جنوب شرق پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌ها برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب شرق لرستان، شرق خوزستان، شمال بوشهر و شمال فارس است.

امروز و فردا در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش برف، کاهش محسوس دما، مه‌آلودگی و در برخی مناطق کولاک برف و احتمال وقوع بهمن انتظار می‌رود.

پنجشنبه در استان‌های مرزی واقع در شمال غرب و غرب و همچنین بوشهر، فارس، برخی مناطق کرمان، یزد، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش‌ها ادامه دارد. جمعه در برخی مناطق شمال غرب و استان‌های خراسان رضوی و جنوبی رگبار پراکنده روی می‌دهد و سامانه بارشی از شرق خارج می‌شود. شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق جو پایداری حاکم است.

همچنین امروز دمای هوا در تهران ۳ تا ۴ درجه کاهش پیدا می‌کند و بارش‌ها به شکل باران و برف تا چهارشنبه ادامه دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ