کد خبر: ۲۱۳۶۹۰
۰:۰ - ۱۴۰۲/۶/۱۲

مجوز ورود برخی شرکت‌های دانش‌بنیان برای ورود به عرصه ساخت و ساز

مجوز ورود برخی شرکت‌های دانش‌بنیان برای ورود به عرصه ساخت و ساز

سرپرست مرکز تحقیقات راه با اعلام تدوین شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان از صدور مجوز ورود برخی شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه ساخت و ساز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدمهدی حیدری با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه صنعتی سازی در مرکز تحقیقات راه، اعلام کرد: با راه‌اندازی دبیرخانه صنعتی‌سازی، ویرایش ششم کتاب فناوری‌های نوین منتشر شده و در حال استفاده است.

همچنین به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، تدوین شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه ساختمان به عنوان سرفصل جدید در همکاری با معاونت علمی ریاست جمهوری تدوین می شود تا شرکت‌ها بر اساس این شاخص‌ها ارزیابی شوند.

یکی از وظایف مرکز تحقیقات راه، ارائه تاییدیه فنی است که با شروع طرح نهضت ملی مسکن، شرکت‌های دانش بنیان و سایر شرکت‌های صاحب ایده به مرکز مراجعه کردند. ارزیابی برخی شرکت‌ها و ایده‌ها انجام و مجوز ورود برخی شرکت‌های دانش‌بنیان برای ورود به عرصه ساخت و ساز صادر شده است.

کارگروهی درباره صنعت شهر بین مرکز تحقیقات و سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شده که جلسات این کارگروه به شکل منظم در حال برگزاری و تاکنون بیش از صد هزار واحد مسکونی با صنعت تفاهم صورت گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ