کد خبر: ۲۱۷۳۸۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۹/۲۲

نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی بورس کالا + مزایا
از اواسط دی رخ می دهد:

نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی بورس کالا + مزایا

نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی بورس از اواسط دی با مزایایی چون امکان توثیق گواهی سپرده راه اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهشید کرد رئیس اداره توسعه سامانه های ابزارهای نوین مالی بورس کالا با اشاره به اینکه درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای نوین جهت دسترسی سریع و آسان سرمایه گذاران به سیستم های معاملاتی بازارهای مشتقه و ابزارهای نوین مالی در کنار امنیت بالا ایجاد شده، گفت: این درگاه به گونه ای طراحی شده که تمامی فرآیندهای بازار مشتقه و ابزارهای نوین مالی بورس کالا را پشتیبانی می کند.

وی افزود: یک سامانه جامع معاملاتی بر روی این سرویس‌ها قابل پیاده‌سازی بوده و از این رو شرکت‌های OMS به عنوان ارائه دهنده خدمات برخط به کارگزاران باید نسبت به توسعه و به روزرسانی آن در اسرع وقت اقدام کرده و کارگزاران نیز پیگیر این مهم باشند.

کرد به قابلیت های نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی اشاره کرد و توضیح داد: توسعه بازار گواهی سپرده کالایی، امکان توثیق گواهی سپرده به منظور استفاده از آن به صورت تضامین در اخذ موقعیت در بازار مشتقه و امکان انجام معاملات کاوردکال در بازار اختیار معامله که یکی از ساز و کارهای معاملات انتخابی بوده و از جمله مزایای این نسخه جدید به شمار می آید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ