کد خبر: ۲۱۹۲۵۵
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵

بانک صادرات و شرکت چادرملو تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بانک صادرات و شرکت چادرملو تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بانک صادرات و شرکت چادرملو، تفاهم نامه همکاری دوجانبه با هدف افزایش تعاملات در ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات و شرکت چادرملو، تفاهم نامه همکاری دوجانبه با هدف افزایش تعاملات فی مابین در زمینه های مرتبط بخصوص ارائه انواع خدمات مالی و بانکی ، اعطای تسهیلات ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، صدور انواع ضمانت نامه های ریالی، پذیرش رکن ضامن در انتشار اوراق مرابحه و صدور اوراق گواهی اعتبار مولد برای چادرملو و شرکت های تابعه در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و ضوابط ناظر بر تخصیص اعتبار هر سال بر اساس دستورالعمل های ابلاغی امضا کردند.

بر اساس این گزارش، امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل چادرملو در این مراسم، گفت: چادرملو به عنوان یکی از بنگاه های اقتصادی و از پیشرانان اصلی توسعه بخش صنعت و معدن بویژه در زنجیره فولاد فعالیت عمده را بر دو بخش اساسی تولید و توسعه متمرکز کرده و دارای نقش اساسی در تامین خوراک زنجیره فولاد است. توسعه نیازمند هم افزایی بیش از پیش میان تمامی ارکان از جمله بانک ها است.

وی افزود: اهم طرح های شرکت مشتمل بر ۳۵ طرح توسعه با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر ۵.۲ میلیارد یورو و پیش بینی اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۴۴ هزار نفر است. قطعاً استفاده از قابلیت های بانک ها برای حمایت و پشتیبانی از این طرح ها بسیار مثمر ثمر خواهد بود. امید می رود انعقاد این تفاهم نامه شروعی برای ارتباط بیشتر با بانک صادرات و هدایت منابع نقدینگی به سمت بخش صنعت و معدن در جهت رونق این بخش باشد.

محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات نیز با بیان نقش موثر شرکت چادرملو در اقتصاد، ابراز امیدواری کرد به عنوان نماد تامین مالی توسعه طرح های اقتصادی، خدمات مالی را با خلق نقدینگی برای شرکت های اثرگذار در ارزش آفرینی اقتصادی تعمیم داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ