کد خبر: ۲۲۰۵۵۱
۱۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۴

واریز سود ۱۰۲.۷ هزار میلیارد تومانی به حساب سهامداران با رشد ۳۲ درصدی
طی ۱۰ ماه سال رخ داد:

واریز سود ۱۰۲.۷ هزار میلیارد تومانی به حساب سهامداران با رشد ۳۲ درصدی

مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی از واریز ۱۰۲.۷ هزار میلیارد تومان سود جاری و سنواتی به حساب سهامداران و با رشد ۳۲ درصدی طی ۱۰ ماه سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد باغستانی با اشاره به رشد ۳۲ درصدی واریز سود به حساب سهامداران در ۱۰ ماه سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اعلام کرد: واریز سود جاری و سنواتی در این مدت به ۱۰۲.۷ هزار میلیارد تومان رسید تا رکورد توزیع سود در بازار سرمایه شکسته شود.

سپرده‌گذاری مرکزی سال گذشته در مجموع ۷۷ هزار میلیارد تومان سود از طریق سامانه سجام به حساب سرمایه‌گذاران واریز کرد. همچنین با الزام سازمان بورس سال گذشته سود سنواتی ۳۳۹ شرکت برای ۳۶ میلیون سهامدار واریز شد.

از ابتدای سال سود سنواتی و جاری ۲۰۷ و ۵۴۵ شرکت برای ۱۶.۲ و ۵۲.۳ میلیون سهامدار پرداخت شد. دسترسی وراث متوفیان به سامانه میراث افزایش یافته و به نظر می‌رسد هر چه سریعتر ثبت نام را در این سامانه انجام دهند تا سپرده‌گذاری مرکزی مراحل انتقال سهام و واریز سود سال های قبل متوفیان سهام عدالت را تا پایان سال عملیاتی کند.

همچنان بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که می توانند با ثبت نام و یا بروز رسانی اطلاعات در سامانه سجام در فرایند دریافت سود دوره های بعدی قرار گیرند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ