کد خبر: ۲۲۰۵۷۱
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۴

ادعای کیهان در خصوص مشارکت ۴۵ درصدی شهرستان ها در انتخابات مجلس

ادعای کیهان در خصوص مشارکت ۴۵ درصدی شهرستان ها در انتخابات مجلس

روزنامه کیهان با اظهاراتی در رابطه با روحانی، لاریجانی، خاتمی، ناطق نوری و حسن خمینی، میزان مشارکت انتخابات مجلس در شهرستان ها را ۴۵ درصد پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه کیهان اعلام کرد: با توجه به آمارهایی که از شهرستان‌ها به دست آمده، پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم در انتخابات به بیش از ۴۵ درصد برسد.

بر اساس این گزارش از الآن روشن است که خط تحریمی‌ها به هر دلیل و با هر ماهیت، بازنده این میدان هستند. در مقابل این گروه، خط مشارکت است که همگی بر گفتمان مشارکت تأکید دارند. صاحبان و طرفداران این گفتمان، دلسوزان واقعی نظام و مردم هستند که با حضور فعال در صحنه انتخابات پیش‌رو ایران را به رغم توطئه‌های دشمن جلو خواهند برد.

اخبار رسیده از آرایش سیاسی انتخابات حاکی است ضلع سوم اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که شخصیت‌های شناخته شده‌ای مانند اسحاق جهانگیری، روحانی، لاریجانی، خاتمی‌، ناطق‌نوری‌ و حسن خمینی در رأس آن حضور دارند با عنوان تشکیل ائتلاف میانه‌روها میاندار انتخابات در جمع اصلاح‌طلبان شده است. با این وضعیت در جبهه اصلاحات جریانی که خط قهر و تحریم انتخابات را دنبال می‌کند هر روز منزوی‌تر می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ