کد خبر: ۲۲۰۹۳۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

فعالیت هوشمند تپسی در راستای بکارگیری سود اقتصادی برای سهامداران
استاد دانشگاه مطرح کرد:

فعالیت هوشمند تپسی در راستای بکارگیری سود اقتصادی برای سهامداران

استاد دانشگاه گفت: تعداد کمی از شرکت های داخلی مانند تپسی از تیم‌های هوشمند نه تنها برای کسب سود بلکه ایجاد سود اقتصادی برای سهامداران استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس گمار با بیان اینکه تعداد کمی از شرکت‌ها سودآفرینی واقعی برای مشتریان دارند در حساب لینکدین، اعلام کرد: تپسی یکی از شرکت‌هایی است که سود اقتصادی بدست می‌آورد.

پس از گذراندن بیش از ده سال در زمینه ارزیابی شرکت‌ها، تعداد کمی از آنها در ایران مانند تپسی که سرویس تاکسی خطی آنلاین است و سواری اشتراکی دارد، سود واقعی قابل اعتنا را در عمل بدست می‌آورد یعنی سود اقتصادی.

در بازار سهام اکثر شرکت‌ها واقعاً ارزش افزوده ندارند. زیرا ارزش بازار آنها کمتر از ارزش خالص دارایی (NAV) است اما تپسی و چند شرکت دیگر متفاوت هستند. آنها از تیم‌های هوشمند نه تنها برای کسب سود بلکه برای ایجاد ارزش واقعی (سود اقتصادی) برای سهامداران استفاده می‌کنند.

این کار در اقتصاد ایران رایج نیست. تپسی جزو ۵ درصد کمیاب است که این کار را با موفقیت انجام می‌دهد همراه با موارد دیگری مانند کافه بازار و دیجی کالا . آنها نشان می‌دهند حتی در اینجا که بسیاری از کسب‌ و کارها با مشکل مواجه هستند، می‌توان سودآور و ارزشمند بود. امید می رود این شرکت‌های پلتفرمی به رشد ادامه دهند، بدون اینکه رشد آنها توسط دخالت‌های بیش از حد دولت کند شود. آنها از آن دسته شرکت‌هایی هستند که در ایران به آنها بیشتر نیاز است و منافع واقعی را برای همه ذی نفعان ایجاد می‌کنند.

با سپاس و قدردانی از میلاد منشی‌پور مدیرعامل شرکت تپسی، شهاب خدابخش مدیر عامل کافه بازار و همه رهبران آینده‌نگر در صنعت پلتفرم ایران که در حال ایجاد تحول هستند!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ