کد خبر: ۲۲۱۰۸۴
۰:۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶

خرید ۶۸.۹۵ درصد سهام
به ارزش ۱.۴ هزار میلیارد تومان اعلام شد:

خرید ۶۸.۹۵ درصد سهام "تپسی" توسط زیرمجموعه افق کوروش

زیرمجموعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، ۶۸.۹۵ درصد سهام تپسي را به ارزش ۱.۴ هزار میلیارد تومان خریداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از خرید 68.95 درصد سهام تپسي توسط زیرمجموعه به ارزش 1.4 هزار میلیارد تومان خبر داد.

بر اساس این گزارش، "افق" اعلام کرد: شرکت گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی به عنوان یکی از شرکت های فرعی افق کوروش اقدام به حضور در رقابت جهت تحصیل 68.95 درصد شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی) کرد و در نهایت برنده رقابت شد.

طبق اطلاعیه های 18 دی فرابورس معادل 68.95 درصد از سهام شرکت تپسی جمعا به ارزش 1.4 هزار میلیارد تومان به صورت عمده و شرایطی خریداری شده که برنامه ها برای اداره آن شرکت به پیوست ارائه شده است.

80 درصد از سهام شرکت گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی در نیمه دوم سال به تملک شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش رسیده و علاوه بر توسعه کسب و کارها در حوزه اقتصاد دیجیتال اقدام به تحصیل 100 درصد سهم شرکت پارس ترابران مبنا (الو پیک) نیز داشت.

شرکت گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی قصد دارد تا با تکیه بر ظرفیت های بالقوه تپسی، توان اجرایی گروه مدیریتی و عملیاتی شرکت، بهره مندی از ظرفیت های موجود ، مسیر توسعه شرکت را تسهیل کرده و علاوه بر بهبود شرایط بازار تاکسی اینترنتی، نتایج عملکرد شرکت و پرتفوی محصولات را نیز بهبود بخشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ