کد خبر: ۲۲۱۹۶۳
۱۳:۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

سقف سرمایه گذاری در صندوق پایا با رشد ۱۰۰ درصدی به دو میلیارد واحد رسید
با مجوز سازمان بورس:

سقف سرمایه گذاری در صندوق پایا با رشد ۱۰۰ درصدی به دو میلیارد واحد رسید

سقف واحدهای سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت پایا با مجوز سازمان بورس و رشد ۱۰۰ درصدی به دو میلیارد واحد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به دنبال استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران و پر‌شدن سقف واحدهای صندوق پایا با مجوز سازمان بورس، سقف واحدهای سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت پایا به دو میلیارد واحد افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، حداقل بازدهی موثر سالانه این صندوق 30.1 درصد و بالاتر از سپرده بانکی است. پرداخت سود این صندوق با سریع‌ترین رشد میان صندوق‌های درآمد ثابت به صورت روزشمار و مرکب، بدون نرخ شکست و معاف از مالیات است.

برای شروع سرمایه‌گذاری نماد "پایا" را در پنل کارگزاری ها جستجو کنید و جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88211016 یا 88627296 تماس حاصل کنید.

مسعود شرفی مدیرعامل سبدگردان ثروت پویا در خصوص افزایش سقف واحدهای صندوق درآمد ثابت پایا، گفت: این صندوق با افزایش 400 درصدی منابع از اول مهر ماه نسبت به سایر صندوق های درامد ثابت بیشترین رشد را ثبت کرد و با سه بار افزایش سقف طی سال جاری به دو میلیارد واحد رسید.

وی افزود: دو سوم صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت در نیمه دوم سال کوچک شدند این در حالی است که صندوق پایا با رشد 400 درصدی منابع همراه شد. حداقل بازدهی موثر سالانه این صندوق 30.1 درصد و روز شمار است. پیش بینی می شود در سال آینده سقف این صندوق با رشد 400 تا 500 درصدی منابع به 4 تا 5 میلیارد واحد برسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ