کد خبر: ۲۲۲۲۵۶
۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۱/۲۰

تداوم کاهش سهم ۳۰ درصدی شرکت های کارگزاری از صندوق توسعه + اقدامات
دبیرکل کانون کارگزاران اعلام کرد

تداوم کاهش سهم ۳۰ درصدی شرکت های کارگزاری از صندوق توسعه + اقدامات

دبیر کل کانون کارگزاران با اعلام مهمترین اقدامات سال گذشته این نهاد خود انتظام از تداوم کاهش سهم ۳۰ درصدی شرکت های کارگزاری از صندوق توسعه بازار در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عظیم ثابت در جریان دیدار نوروزی مدیران شرکت های کارگزاری، ارکان و پیشکسوتان بازارسرمایه، گفت: کانون کارگزاران سال گذشته به نمایندگی از صنعت کارگزاری برای تسهیل فرآیندها و گسترش ارتباط بین اعضا و سازمان بورس و بررسی مشکلات صنعت کارگزاری و بازارسرمایه تلاش بسیاری کرد و امید است سال جدید نیز بهتر و پر رونق تر از قبل باشد.

وی افزود: سال گذشته به کمک اعضای کانون، اقدامات و فعالیت های مثبتی مانند کاهش سهم کارگزاری‌ها صندوق توسعه بازار و از 35 به 30 درصد انجام شد که امید است علاوه بر کاهش بیشتر این متغیر، دیگر مشکلات این صنف را پیگیری کرد.

به گفته ثابت، انجام رتبه بندی شرکت ها، حضور نماینده ای از کانون در هیات تخلفات، رسیدگی به پرونده‌های متعدد، پیگیری فعالیت سامانه های اعضا و تغییراتی برای بهبود عملکرد، دریافت مجوز انتشار کتاب، راه اندازی نشریه کارگزاران، برگزاری اولین جشنواره تقدیر از پژوهشگران برتر بازارسرمایه و نشست‌های تخصصی و... از فعالیت های کانون طی سال گذشته بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ