کد خبر: ۲۲۲۲۶۷
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۱/۲۰

بی اعتنایی مخبر به بازارسرمایه و تاکید بر جذب نقدینگی توسط بخش تعاونی ها !
با اتکا به تقسیم سود ۷۰ هزار میلیاردی سهام عدالت اعلام شد:

بی اعتنایی مخبر به بازارسرمایه و تاکید بر جذب نقدینگی توسط بخش تعاونی ها !

معاون اول رئیس جمهور بدون توجه به جایگاه مهم بازارسرمایه در ثبات اقتصاد، کنترل تورم و ... خواهان جذب نقدینگی و اقدامات بزرگ بخش تعاون با اتکا به تقسیم سود ۷۰ هزار میلیارد تومانی سهام عدالت شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد مخبر که طی هفته های اخیر با شایعه برکناری از سمت مواجه شده، بدون توجه و اشاره به جایگاه مهم بازار سرمایه در ثبات اقتصاد و کنترل تورم و ...، گفت: بخش تعاون به دلیل در برگیری جمع زیادی از مردم، مزیت های فراوانی دارد و بیشترین اعتماد و پایداری را ایجاد می کند. از اتاق تعاون ایران انتظار می رود برنامه عملیاتی جلب مشارکت مردم و نقش آفرینی برای تحقق شعار سال را با مشخص شدن نقش اتاق تعاون و دولت و جایگاه مردم تدوین کند.

وی ادامه داد: بخش تعاون یکی از بهترین بخش ها برای جذب نقدینگی جامعه است! چون مردم در تعاونی ها عضویت و سهم دارند و ساز و کار و شرایط مناسبی هم برای همکاری دولت با تعاونی ها فراهم است. بنابراین بخش تعاون می تواند با 70 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت که بین مردم توزیع شد اقدامات بزرگی انجام دهد و با مشارکت دادن سهامداران در کارهای اقتصادی، تولید ثروت کند.

مخبر افزود: اگر بخش تعاون بتواند 10 تا 15 درصد در زمینه های معیشت، تامین نهاده ها، دارو، امنیت غذایی و سلامت فعال باشد،‌ دولت با اتکا به نقش تعاونی ها می تواند مدیریت بهتری داشته باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ