کد خبر: ۲۲۲۴۲۸
۱۱:۹ - ۱۴۰۳/۱/۲۷

نوسان گواهی سکه و شمش طلا در بورس کالا عادی شد/ زمان تغییر دامنه سهام
با مثبت و منفی ۵ و ۱۰ درصد:

نوسان گواهی سکه و شمش طلا در بورس کالا عادی شد/ زمان تغییر دامنه سهام

محدوده نوسان نمادهای گواهی سپرده سکه و شمش طلا به روال روزهای قبل و مثبت و منفی ۵ و ۱۰ درصد بازگشت و دمانه نوسان سهام نیز احتمالا" از چهارشنبه تغییر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بورس کالا در حالی از دیروز یکشنبه به دلیل وقوع شرایط اضطراری دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده سکه و شمش طلا را به مثبت و منفی یک درصد محدود کرده بود که این محدودیت از امروز حذف شد.

بنابراین محدوده نوسان قیمتی صندوق های طلا و گواهی سپرده سکه طلا از امروز طبق روال گذشته مثبت و منفی 10 و 5 درصد برای صندوق های طلا و گواهی سپرده سکه اعمال می شود.

مدیریت بازارهای مالی بورس کالا با صدرو اطلاعیه ای به کارگزاران و فعالان بازارسرمایه، اعلام کرد: محدوده نوسان قیمتی صندوق های طلا و گواهی سپرده سکه طلا از امروز، طبق روال گذشته برای صندوق های طلا مثبت و منفی 10 درصد و برای گواهی سپرده سکه طلا مثبت و منفی 5 درصد است.

براساس این گزارش، طبق جلسه اضطراری صبح شنبه هیات مدیره سازمان بورس، مقرر شده با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از اثر هیجانات بر روند بازار، دامنه نوسان کلیه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی به مثبت و منفی ۲ درصد محدود شود.

در این میان احتمال دارد در صورت کاهش تنش های نظامی و سیاسی، دامنه نوسان سهام از چهارشنبه به حالت عادی قبل باز می‌گردد ولی باید منتظر تصمیم سازمان بورس بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۱/۲۷
0
0
پاسخ
من تازه امروز متوجه شدم که وقتی سکه می خرم به غیر از کارمزد، بقیمت روز امروز، 367 هزار تومان از حسابم بالا کشیدن که احتمالا اختلاس هست و الان مشغول پر کردن شکایت هستم. می خواستم به هموطنان اطلاع داده شود که در پرتفوی تعداد دارایی را در آخرین قیمت ضرب کنند و اگر از ارزش فعلی دارای بیشتر شد بدانند که خبری است.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ