کد خبر: ۲۲۲۶۱۸
۰:۰ - ۱۴۰۳/۲/۴

ممیزی خارجی گواهینامه استاندارد CE Marking ذوب آهن تمدید شد
به منظور صادارت محصولات به اتحادیه اروپا:

ممیزی خارجی گواهینامه استاندارد CE Marking ذوب آهن تمدید شد

ممیزی خارجی گواهینامه استاندارد CE Marking جهت صادرات محصولات تولیدی شرکت ذوب آهن به کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای دهمین سال متوالی تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صدری مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن با توجه به گستره تولیدات جهت صادرات، گفت: دور جدید ممیزی تمدید گواهینامه استاندارد CE Marking توسط موسسه ICDQ اسپانیا در مدیریت های مرتبط برگزار و با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی، انجام شد.

بر اساس این گزارش، جلسه افتتاحیه این ممیزی روز اول با حضور مهدی کوهی مدیرعامل، مهران قمی معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست معاونت بهره برداری، احمد اکبری معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و تعدادی دیگر از مدیران، سرپرستان و کارشناسان بخش های مرتبط برگزار شد.

مهدی کوهی در این جلسه ابراز امیدواری کرد با ادامه تلاش ها، تولید محصولات شرکت طبق استاندارد های ملی و بین المللی و با رعایت تمامی الزامات در ذوب آهن استمرار داشته باشد.

JOSE LUIS سرممیز موسسه ICDQ اسپانیا نیز در جلسه اختتامیه این ممیزی دو روزه با تشریح جایگاه و حوزه های تحت پوشش این گواهینامه، چگونگی انجام ممیزی در قسمت های مرتبط را اعلام کر و گفت: به رغم غیر حضوری بودن، ممیزی رضایت بخش برگزار شد.

وی افزود: تلاش گسترده ذوب آهن در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد CE قابل ملاحظه است. ممیزی تمدید این گواهینامه با مشاهده اسناد، فرایندها ، سوابق مورد نیاز، نتایج آزمایشگاهی و بازرسی محصولات تولیدی با موفقیت انجام و در نتیجه گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ