کد خبر: ۲۴۰۵۳
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱

درخواست فرابورس از دارندگان اوراق اسناد خزانه اسلامی
با صدور اطلاعیه ایی درباره نخستین سررسید اعلام شد:

درخواست فرابورس از دارندگان اوراق اسناد خزانه اسلامی

شرکت فرابورس درباره نخستین سررسید اسناد خزانه اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد و از دارندگان اوراق اسناد خزانه اسلامی خواست به کارگزاران شماره حساب بانکی اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی عرضه و معامله نخستین اوراق خزانه اسلامی در 8 مهر سال جاری با سر رسید 24 اسفند 94 (که ابزار جدیدی برای بازار سرمایه محسوب می شود) شرکت فرابورس اطلاعیه‌ای صادر کرد و از دارندگان اوراق اسناد خزانه اسلامی خواست به کارگزاران شماره حساب بانکی اعلام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت مبنی بر پرداخت به موقع مبالغ اسمی اسناد خزانه اسلامی در مرحله اول و با سر رسید 23 اسفند ماه 94 در نماد معاملاتی «اخزا1» و لزوم برنامه ریزی به منظور تسویه این اوراق در سررسید مزبور از کلیه دارندگان این اوراق اعم از خریداران ، پیمانکاران و دارندگان اسناد خزانه اسلامی تقاضا می شود حداکثر تا تاریخ 15 اسفند ماه 94 نسبت به اعلام شماره حساب بانکی خود به یکی از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران اقدام کنند.

مبلغ اسمی اسناد خزانه اسلامی مرحله اول در سررسید مربوطه صرفاً به حساب بانکی معرفی شده داندگان این اسناد که در سامانه تسویه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ثبت شده باشد واریز خواهد شد. پیمانکارانی که اسناد خزانه اسلامی مرحله اول خود را از تاریخ 15 اسفند ماه 94 به بعد از بانک ملی ایران دریافت کنند وجوه خود را در سررسید توسط بانک ملی ایران به حساب های معرفی شده از سوی آنها دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ