کد خبر: ۲۴۱۴۷
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵

مدیرعامل سایپا یک شایعه را تکذیب کرد و به سهامداران وعده مهندسی مالی داد

مدیرعامل سایپا یک شایعه را تکذیب کرد و به سهامداران وعده مهندسی مالی داد

مدیرعامل سایپا با تکذیب شایعه تغییر مدیریتی و اعلام انجام مهندسی مالی در این شرکت ، به سهامداران وعده داد تا پایان امسال منتظر وضعیت مناسب این شرکت باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی جمالی در خصوص برخی خبرها مبنی بر احتمال تغییر مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا به تسنیم گفت: اصلاً به این شایعات توجهی ندارم. هر کجا که رفته ام براساس یک برنامه مدون کار کرده ام. در سایپا هم برنامه‌های خود را شروع کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال سهامداران شاهد وضعیت مناسب این شرکت خواهند بود، افزود: در سال آینده هم مصرف کنندگان شاهد اقدامات من در شرکت سایپا خواهند بود. مطمئن باشید روند سایپا به طور کامل تغییر کرده و بازار سهام وضعیت فعلی شرکت را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سایپا در رابطه با بدهی‌های این شرکت هم گفت: این موضوعات حتماً مرتفع خواهد شد. در شرکت مهندسی مالی انجام شده و از این بعد دریافت تسهیلات به راحتی انجام می شود.

جمالی با بیان اینکه بزرگترین مشکل سایپا سرمایه در گردش بود، اضافه کرد: تا پایان سال گذشته بدهی این شرکت سه هزار و 200 میلیارد تومان بود اما با مهندسی مالی انجام شده تا پایان سال این موضوع حل خواهد شد.

وی در خصوص همکاری های بین المللی سایپا با شرکت های خودروسازی افزود: سایپا قرار نیست با پژو همکاری کند بلکه امروز در حال مذاکره با سیتروئن هستیم علاوه بر آن مذاکره با "کیا" نیز آغاز شده است. علاوه بر این دو شرکت، با رنو نیز در حال مذاکره هستیم، البته رنو در تولید مشترک قرار نیست با ایران خودرو همکاری کند.

جمالی در خصوص خرید سهام پارس‌خودرو توسط رنو فرانسه هم به مهر گفت: با رنو در حال مذاکره هستیم و ترکیبی از پیشنهادات را به این شرکت ارایه داده‌ایم اما شراکت با رنو را به صورت جوینت ونچر مطرح می‌کنیم و بحث خرید سهام پارس خودرو مطرح نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که خودروسازان خارجی بر سر قیمت‌گذاری محصولات تولیدی خود در ایران از سوی شورای رقابت، شروط ایران را پذیرفته‌اند، گفت: قیمت‌گذاری برای تولیدات داخلی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ