کد خبر: ۳۰۷۱۳
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۳/۱۰

خود تعریفی مدیرعامل بیمه دانا از وضعیت فعلی و امیدوار به روند تصاعدی پرتفوی

خود تعریفی مدیرعامل بیمه دانا از وضعیت فعلی و امیدوار به روند تصاعدی پرتفوی

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به نقش بیمه های عمر و زندگی در شرایط رکود اقتصادی، وضعیت این شرکت بورسی را بسیار مناسب دانست و گفت: امیدواریم طبق بودجه سال جاری،شاهد افزایش روند تصاعدی پرتفوی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن صادق در کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا، به توانایی ها، زیرساخت ها و ظرفیت های این شرکت تأکید کرد و گفت: به رغم وجود پاره ای از مشکلات در صنعت بیمه، هنوز بیمه های عمر و زندگی این شرکت نسبت به سایر شرکت های بیمه از مزایا و فواید مناسب تری برخوردار است.

وی با اشاره به اصلاح امور و رفع مشکلات نمایندگان، افزود: بیشترین حجم پرتفوی کسب شده در شرکت توسط نمایندگان حاصل می شود. از این رو تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن به شبکه فروش ارزش بیشتری داده شود.

این مقام مسئول تأخیر در پرداخت خسارت را از مشکلات عمده صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: در این خصوص می کوشیم طوری برنامه ریزی شود که معایب و نواقص تصمیم گیرندگان شرکت در رابطه با نمایندگان به حداقل برسد تا بتوانیم حق مطلب را درباره آنها ادا کنیم.

صادق از ساماندهی قراردادهای نمایندگان با اخذ نظر انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی، پرداخت وام به نمایندگان در سال جاری، بهره مندی نمایندگان از واحد خدمات ویژه و مشارکت در حوزه پرداخت خسارت درمان خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت های نمایندگان امیدواریم طبق بودجه پیش بینی شده در سال جاری، شاهد افزایش روند تصاعدی پرتفوی باشیم.

وی بر ضرورت حفظ شأن و منزلت نمایندگان تأکید کرد و با اشاره به اینکه تمامی هدف و کوشش دست اندرکاران شرکت مصروف بررسی و رفع مشکلات شبکه فروش خواهد بود، ادامه داد: توانایی، استعداد و داشته های نمایندگان شرکت بسیار بیشتر از چیزی است که تاکنون از آن بهره مند بوده اند.

صادق وضعیت شرکت بیمه دانا را بسیار مناسب و امیدوار کننده توصیف و ابراز امیدواری کرد مشکلات باقی مانده نمایندگان برطرف شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ