کد خبر: ۳۱۳۴۳
۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۴/۱۹

EPS
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس به بورس پرس خبر داد:

EPS "فارس" تغییری نمی کند/ حضور ۱۱ شرکت بیمه/ اعلام خسارت بعد از بررسی

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به حضور کنسرسیومی از ۱۱ شرکت بیمه در آتش‌ سوزی پتروشیمی بوعلی سینا، گفت: این رویداد تاثیری در EPS هلدینگ خلیج فارس ندارد.

عادل نژاد سلیم در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی سینا، گفت: همانطوری که پیشتر اعلام شده بود، مهار آتش مخزن ساعت 2 بامداد صبح امروز به اتمام رسید و طبق پیش بینی ها انتظار می رود تا 3 هفته دیگر خط تولید این زیرمجموعه به وضعیت عادی برگردد.

وی درباره بیمه این شرکت و خسارت های وارده هم توضیح داد: در این شرکت، کنسرسیومی از 11 شرکت بیمه ایی اقدام به بیمه کرده اند که شامل شرکت های بیمه ایران، البرز، دانا ،آسیا، میهن، کارآفرین، سامان، دی، ، پارسیان، ملت،  و ایران معین هستند و رهبری این کنسرسیوم را بیمه ایران به عهده دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه میزان خسارت های وارده بعد از بررسی های لازم مشخص و اعلام خواهد شد، درباره اثر این حادثه بر سود هر سهم هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس هم به بورس پرس گفت: این رویداد هیچ تاثیری در EPS اعلامی و 866 ریالی هر سهم خلیج فارس ندارد. چرا محصول تولیدی پتروشیمی بوعلی سینا از قبل هم سودآور نبوده و صرفا"جهت تامین نیازهای داخلی فعال بود.

نژاد سلیم ادامه داد: در این رابطه توضیحاتی در کدال منتشر خواهد شد و سازمان بورس درباره توقف یا عدم توقف نماد " فارس" تصمیم گیری خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی رسانه ها بدون اطلاع از وقع چنین رویدادهایی اخبار نادرستی را منتشر کردند در حالی همین امروز اعلام شد در کالیفرنیا آتش سوزی 4 روزه مهار نشده است. از سوی دیگر در چنین آتش سوزی های ، امکان اطفاء حریق وجود ندارد بلکه باید اقدام به مهار آتش از طریق کنترل مخزن های محتوای مواد و اتمام ذخیره موجود کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ