کد خبر: ۳۲۰۲۴
۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۵/۳۰

آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۹۱۴ درصدی آزمایش و اعلام برخی برنامه ها
در گفت وگوی بورس پرس با مدیرعامل شرکت اعلام شد:

آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۹۱۴ درصدی آزمایش و اعلام برخی برنامه ها

مدیرعامل آزمایش درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۹۱۴ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد و برخی از برنامه های حال و آینده را اعلام کرد.

احمدرضا صفری در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۹۱۴ درصدی شرکت آزمایش از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها (از 21.7 به بیش از 220 میلیارد تومان) اظهار داشت: این موضوع هفته پیش از مسئولان سازمان بورس پیگیری شده و انتظار می رود طی روزهای آینده نظر سازمان به طور رسمی اعلام شود.

وی ادامه داد: این افزایش سرمایه با احتساب زمین های تهران آزمایش بوده و در آن حداقل ارزیابی ها و به صورت منطقی موارد اعلام شده است. برخی ایرادات هم مطرح بود که طی دو ماه گذشته برطرف شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی دارایی ها هم متصرفی بوده و در حال طی فرایند حقوقی بوده و دراختیار شرکت نیست، در پاسخ به اینکه به فرض دریافت مجوز سازمان بورس، چه زمان مجمع فوق العاده برگزار و آزمایش با چه تحولاتی روبرو خواهد شد، به بورس پرس گفت: در نظر است تا به محض صدور مجوز قانونی، در شهریورماه نسبت به برگزاری مجمع فوق العاده و طی مراحل دیگر از جمله ثبت سرمایه جدید در اداره ثبت شرکت ها اقدام و همه فرایندها طی شود.

صفری ادامه داد: با عملی شدن افزایش سرمایه، آزمایش از ماده 141 قانون تجارت خارج خواهد شد. در این میان به تازگی سرمایه زیرمجموعه اصلی یعنی آزمایش مرودشت هم از 97 به 107 میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی یکی از برنامه های مدنظر هیات مدیره عدم تولید محصولات زیانده و تمرکز در آزمایش مرودشت با تولیدات تحت برند است. همچنین مذاکراتی با سرمایه گذاران خارجی به خصوص چینی ها در جریان است که در صورت نهایی شدن ، محصولات متنوعی با سرمایه و تکنولوژی جدید تولید خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مجید | ساعت ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۵/۳۰
1
0
پاسخ
سلام لطفا از افزایش سرمایه قند تربت جام (قجام)هم اطاع رسانی کنین یکسال میخواد افزایش سرمایه 1100% بده همه گزارشها تو کدال هم هست ولس هنوز مجوزش نیومده تو خدا پیگیری کنین
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ