کد خبر: ۳۲۲۶۵
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۶/۱۳

پذیره نویسی ۳ هزار میلیارد تومانی اوراق مشارکت
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

پذیره نویسی ۳ هزار میلیارد تومانی اوراق مشارکت

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا چند روز آینده ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران از طریق پذیره نویسی اوراق مشارکت پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالمهدی بخشنده در پاسخ به این سوال که وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی چه اقداماتی در دستور کار دارد تا بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران انجام شود به تسنیم گفت: این امر خواسته اصلی وزارت جهاد کشاورزی نیز است و ما معتقدیم این حق تولیدکننده و کشاورز است که پول گندمی که به دولت تحویل می‌دهد در زمان معقولی دریافت کند. 

وی افزود: تا به امروز 11.3 میلیون تن گندم از کشاورزان معادل 14 هزار میلیارد تومان خریداری شده است اما تا به امروز توانسته‌ایم 6 هزار میلیارد تومان آن را پرداخت کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه 8 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران باقی مانده گفت: در حال مذاکره با دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم تا مطالبات گندمکاران در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت شود.

بخشنده تصریح کرد: در هفته و جاری و تا چند روز آینده از طریق فروش اوراق مشارکت 3 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران تامین و به آنها پرداخت می‌شود. برای مطالبات گندمگاران به دولت، به سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و هر کجا که می‌توانستیم مراجعه و رایزنی کرده‌ایم و امیدواریم که در مدت معقولی این مطالبات پرداخت شود. 

وی در پاسخ به این سوال که زمان این مدت معقول چه تاریخ است گفت: امیدواریم تا پایان شهریور ماه تمام مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ