کد خبر: ۳۹۲۲۸
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۸/۲۴

پتروشیمی فجر دو تغییر در افزایش سرمایه داد/ برنامه افزایش سرمایه

پتروشیمی فجر دو تغییر در افزایش سرمایه داد/ برنامه افزایش سرمایه "غمینو"

پتروشیمی فجر دو تغییر در افزایش سرمایه از پیش اعلام شده داد و شرکت مینو شرق هم برنامه افزایش سرمایه ۲۴ درصدی از سود انباشته را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی فجر که اوایل سال گذشته با کشف قیمت 1150 تومانی هر سهم وارد بورس شده ، برنامه افزایش سرمایه اعلامی را با دو تغییر همراه کرد.

براساس این گزارش، "بفجر" طبق مصوبه اول آبان هیات مدیره، در نظر داشت از دو محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته 200 درصد افزایش سرمایه دهد و 750 میلیارد تومانی شود اما طبق مصوبه 15 آبان هیات مدیره ، مقرر شد این افزایش سرمایه فقط از محل سود انباشته و 160 درصد شود.

به این ترتیب در صورت تایید حسابرس و مجوز سازمان بورس ، سرمایه اسمی این شرکت از 250 به 650 میلیارد تومان برسد و صرف اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و جبران مخارج سرمایه گذاری ها شود.

همچنین شرکت مینو شرق که در فرابورس حضور دارد ، طبق مصوبه 31 مرداد هیات مدیره ، برنامه افزایش سرمایه 24 درصدی را اعلام کرد تا بعد از طی مراحل قانونی ، سرمایه 8.05 میلیارد تومانی را از سود انباشته به 10 میلیارد تومان کند تا قادر به اصلاح ساختار مالی، کاهش هزینه مالی، بهبود جریان سود آوری و بهبود نسبت مالکانه شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ