کد خبر: ۴۲۰۸۶
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۳

پژو همچنان درحال بررسی قطعه سازان و قیمت‌ها
دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو اعلام کرد:

پژو همچنان درحال بررسی قطعه سازان و قیمت‌ها

دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت:در دور جدید همکاری با پژو برای تولید محصول مرحله قرار داریم ولی طرف فرانسوی همچنان مشغول بررسی قطعه سازان و قیمت‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مازیار بیگلو با اشاره به اینکه درهمکاری مشترک شرکت‌های خودروسازی همیشه روال استعلام وضعیت قطعه سازان و آنالیز قیمت‌ها انجام می شود به تسنیم گفت: در دور جدید همکاری مشترک با شرکت پژو برای تولید محصول مرحله قرار داریم ولی طرف فرانسوی همچنان مشغول بررسی قطعه سازان و قیمت‌ها است.

وی در پاسخ به پرسش که گفته می‌شود با تمدید تحریم‌های آمریکا، روال این همکاری به کندی انجام می شود و طرف فرانسوی بیشتر به تلف کردن وقت مشغول است در حالی که زمان برای ایرانی ها مهم بوده و هر تأخیر آسیب های مخربی را به وجود می آورد، گفت: انتظار داشتیم روند همکاری ها با سرعت بیشتری همراه شود. در حال حاضر جلسات با قطعه سازان برگزار می‌شود اما زیاد مورد رضایت نیست. 

بیگلو تصریح کرد: عموماً تولید قطعات خودرو در دو مرحله انجام می‌شود. به این صورت که در مرحله اول یک بخش از قطعات و در مرحله بعدی، قطعات های تک و استراتژیک قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه هنوز پژو به تولید مشترک قطعات های تک و استراتژیک  محصولات جدید تمایلی ندارد، گفت: در حال حاضر استعلام قطعه سازان ایرانی برای تولید قطعات مشترک توسط پژو به اتمام رسیده اما هنوز به قراردادنهایی منتهی نشده است. بعد از تمدید تحریم ها توسط کنگره امریکا، پژو به صورت رسمی ولی شفاهی اعلام کرده که این تحریم ها خللی در همکاری مشترک ما و خودروسازان ایرانی به وجود نخواهد آورد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ