کد خبر: ۴۴۲۷۷
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

مواضع جدید ترامپ درباره ایران و توافق هسته ایی
در مصاحبه با فاکس نیوز اعلام شد:

مواضع جدید ترامپ درباره ایران و توافق هسته ایی

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اگر ایران میگفت بیایید با هم باشیم،با توافق هسته‌ای مشکلی نداشتم اما برعکس، آنها جسورتر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ اشاره به تحریم های اخیر علیه ایران و با انتقاد از توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 گفت: آنها فکر نمی‌کردند کسی پیدا شود و چنین توافق احمقانه‌ای را امضا کند.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته در خلیج فارس گفت: کشتی های جنگی ایالات متحده در خلیج فارس از سوی قایق های نظامی ایران احاطه شده و مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند. آنها جسورتر شده‌اند. ایران هیچ احترامی برای ما قائل نیست.

وی همانطور که پیش از این نیز بارها تاکید کرده گفت: توافق هسته‌ای بدترین توافقی بوده که تاکنون مذاکره شده و اصلا نباید مذاکره می‌شد.

ترامپ کاملا با توافق مخالف نبوده اما مدعی است این توافق کامل اجرا نشده و ایرانی‌ها در حال ارسال پول و اسلحه به همه جای دنیا هستند.

رئیس جمهور جدید آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا گزینه نظامی علیه اقدامات ایران نظیر آزمایش موشکی انجام خواهد داد یا نه از زیر بار پاسخ دادن طفره رفت اما گفت : باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. ما هرگز درباره اقدامات نظامی خود صحبت نمی‌کنیم.

ترامپ افزود: من با این توافق کنار می آمدم اگر آنها (ایران) می‌گفتند «خیلی خوب ما الان در کنار هم هستیم؛ اما برعکس شد، آنها جسورتر شده‌اند».

وی درباره تحریم‌های جدید نیز گفت که تازه آغاز شده است.

وی با انتقاد از باراک اوباما درباره اینکه اقدامات نظامی را آشکارا اعلام می‌کرده گفت : من اقدامات و تحرکات نظامی‌ام را فاش نمی‌کنم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ