کد خبر: ۴۴۳۷۶
۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳

پیش بینی صنایع و شرکت های مثبت و منفی هفته جاری
یک کارگزاری برآورد کرد:

پیش بینی صنایع و شرکت های مثبت و منفی هفته جاری

صنایع و شرکت های مثبت و منفی هفته جاری بازار سهام به همراه قیمت احتمالی "برکت" ، توسط کارگزاری آبان پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگزاری آبان برای وضعیت بازار سهام در در هفته جاری اعلام کرد در گروه های خودرویی و قطعه سازی انتظار می رود داد  و ستدهای متعادل اکثر نمادها را نظاره گر باشیم. با توجه به نحوه معاملات روز چهارشنبه احتمالاً نمادهای "ختور، خچرخش، خلنت، خنصیر، خمحرکه و خاهن" معاملاتی مثبت را تجربه خواهند کرد.

همچنین به نظر می رسد گروه حمل و نقل مورد توجه فعالین بازار قرار گیرند و نمادهای "حپترو، حفارس، حریل و حسیر" از تقاضای بالاتر و در نتیجه معاملاتی مثبت برخوردار باشند.

پیش بینی می شود با ادامه سایه سنگین ابهامات گروه های پتروشیمی، پالایشگاهی و روانکارها اکثر نمادهای گروه های مذکور متعادل و منفی دنبال گردند اما نمادهای همانند "شلعاب، شرانل، ساینا، شاوان، شخارک، شاراک، شفن، شگامرون و شفارس" از اقبال بیشتری برخوردار باشند و رشد قیمتی را تجربه کنند.

در این هفته انتظار می رود گروه های فلزی و معدنی مجددا در کانون توجه فعالین قرار گیرند و اکثرا متعادل و مثبت دنبال شوند که در این بین ادامه رشد قیمت های جهانی فلزات پایه مزید بر علت خواهد بود.

پیش بینی می شود نمادهای همانند "فلوله، فاسمین، فرآور، کچاد، فزرین، فنوال، فباهنر، کگل، کیمیا، کاما، فملی، کنور و فولاد" معاملات پرتقاضاتری را تجربه کنند.

احتمالا گروه ساختمانی نیز هفته ای مثبت را داشته باشد. در گروه غذایی به نظر می رسد همچنان با تقاضای بالای نمادهای "غگلپا، غدیس، غشان، غالبر، غشهد، غسالم، غمهرا و غدام" مواجه باشیم و در گروه دارویی، نماد تازه وارد برکت با نزدیک شدن به سطوح 220 تومان، معاملاتی متعادل تر را تجربه کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ