کد خبر: ۴۶۴۰۹
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱/۴

هر گیاهى که به نوروز نجنبد حطب است
بهاریه کوتاه مدیرمسئول و سردبیر بورس پرس:

هر گیاهى که به نوروز نجنبد حطب است

"بورس پرس" با یادآوری کوتاه و بهاری خدمت همه همراهان، برای تک به تک مدیران ، مسئولان، سهامداران و همه دست اندرکاران بازار سرمایه ایران، آرزوی سالی همراه با بهترین نتایج مادی و معنوی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، از ویژگی های متعدد و دوست داشتنی هر بهار و نوروز ما ایرانیان، وجود "فرصتی" برای دوباره شدن و تحول و نگاه کردن به آنچه که در 12 ماه گذشته، است. این فرصت، با خرد ورزی، ارتباط داشتن با احساسات و طبیعت و انصاف و پذیرش و... می تواند دست مایه ایی باشد برای حرکت در مسیر تکامل "خود" و این عالم هستی.

اما آنچه این "فرصت" را منحصر به فرد و خاص کرده، عدم تکرار آن در عمر به شدت کوتاه هر یک از ما آدمیان است که متاسفانه برای برخی ، زمانی برای جبران هم نمی گذارد.

در این میان فعالان بازار سرمایه سال گذشته را با چالش های سخت و سنگینی سپری کردند ولی خوش فکران و دنیا دیدگان این بازار با تکیه بر باور فانی بودن این دنیا ، به نیکی می دانند کار و اقتصاد و بازار و.... فقط بخشی مهم از زندگی بوده و نه همه آن.

این گروه با "پذیرش" همه واقعیت های خوشایند و ناخوشایند، از این "فرصت" برای صاف تر و بزرگتر کردن دل و روح خود و مهربانی به دیگران استفاده کرده و خواسته و ناخواسته برای بهتر کردن این دنیا و تحویل ارزش های نیک انسانی آن به آیندگان گام می دارند و تا چرخ این عالم خوش تر از گذشته بچرخد.

"بورس پرس" با این یادآوری کوتاه و بهاری خدمت همه همراهان ، برای تک به تک مدیران ، مسئولان، سهامداران و همه دست اندرکاران بازار سرمایه ایران، آرزوی سالی همراه با بهترین نتایج مادی و معنوی می کند.

نتایجی که شاید در نگاه و وهله اول با رویدادهایی ناخوشایند همراه باشند اما آخر کار موجب وسیع تر شدن روح و قلب و رضایت خاطر از سال 96 و در کلیت زندگی نامعلوم همه ما و مایه آرامش در "فرصتی" دیگر باشند.

         آدمى نیست که عاشق نشود وقت بهار                          هر گیاهى که به نوروز نجنبد حطب است

                                                                                                      (سعدى علیه الرحمه)
*حطب: گیاه و درخت تبدیل شده به هیزم

 

علی رضایی زاده: مدیرمسئول و سردبیر بورس پرس

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ