کد خبر: ۴۸۱۶۸
۱۰:۸ - ۱۳۹۶/۲/۶

آخرین وضعیت آزمایش به رغم ناملعوم ماندن افزایش سرمایه 914 درصدی
توسط یک مدیر وزارت صنعت اعلام شد:

آخرین وضعیت آزمایش به رغم ناملعوم ماندن افزایش سرمایه 914 درصدی

درحالی هنوز تکلیف افزایش سرمایه 914 درصدی آزمایش مشخص نشده که مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم‌خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت آخرین این وضعیت کارخانه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ،درحالی تکلیف افزایش سرمایه ۹۱۴ درصدی شرکت فرابورسی آزمایش از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و نامه دی ماه سال گذشته به وزیران صنعت و اقتصاد نامعلوم مانده که عباس‌هاشمی با اشاره به مسائل مربوط به واگذاری کارخانه آزمایش به ایسنا گفت: این کارخانه در اختیار بانک ملت قرار گرفته و مالکیت آن مربوط به بخش خصوصی است که به این بانک بدهکار است.

وی افزود: در حال حاضر واگذاری کارخانه آزمایش به یک بخش خصوصی دیگر با مشکلات خاصی مواجه شده و به‌ رغم جلسات متعددی که با مدیران و هیات‌مدیره بانک ملت در جهت حل و فصل این مسائل انجام شده اما تا این لحظه موضوع واگذاری پیش نرفته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه وضعیت کارخانه آزمایش در فرآیند گیرودار و مذاکره با مالک قبلی این کارخانه است، گفت: واحد آزمایش تهران به مرودشت شیراز منتقل شد و در تهران این کارخانه هیچ‌گونه ماهیت تولیدی ندارد و برخی از کارگران این کارخانه بازنشسته شده‌اند.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم‌خانگی افزود: علاوه‌ بر این، حکم توقیف ماشین‌آلات آن اخذ شده و بخش خصوصی متقاضی جدید نیز اعلام کرد که نمی‌خواهد این روند را ادامه دهد، بلکه حاضر است یک کارخانه جدید خریداری کرده و پس از خرید برند آزمایش خط تولید را راه اندازی کند.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر واگذاری کارخانه آزمایش در گیرودار مسائل حقوقی است و مالکیت خصوصی این کارخانه دست و پای وزارت صنعت و معدن را بسته است، گفت: در صورتی مراحل نهایی این کارخانه پیش خواهد رفت که تسویه‌ حساب‌های بخش خصوصی با بانک ملت انجام شود و پس از آن با به‌روزرسانی تجهیزات، تولید مشترک مدنظر قرار گیرد.

دی‌ ماه سال گذشته بود که وی با اعلام اینکه کارخانه آزمایش تهران تعطیل شده و ماشین‌آلات آن به کارخانه آزمایش مرودشت منتقل شده، گفت: ماشین‌آلات و تکنولوژی این کارخانه به‌روز نیست و باید نوسازی تجهیزات آن مدنظر قرار گیرد تا بخش‌خصوصی ضمن ترغیب در جهت خریداری برند در زمینه خرید کارخانه نیز تشویق شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۲/۶
10
0
پاسخ
مثلا ذوب اهن تجدید ارزیابی شد چی شد حداقل ازمایش از 130 تومن رسید به 300 بازهی تو کدوم بود
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ