کد خبر: ۵۱۳۹۰
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۳/۱۶

گرانترین سهم و 2 شرکت دیگر مجوز افزایش گرفتند/ صف خرید برای دو سهم بورسی

گرانترین سهم و 2 شرکت دیگر مجوز افزایش گرفتند/ صف خرید برای دو سهم بورسی

گلوکوزان گرانترین سهم بازار به همراه شرکت محصولات پارس و صنعتی مینو مجوز افزایش سرمایه ۱۶۳ و ۲۹ و ۴۷ درصدی را از محلی جذاب گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گلوکوزان که اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات متنوع از ذرت در ایران از سال 49 بوده و با قیمت 4100 تومان ، گرانترین سهم بازار است ، مجوز افزایش سرمایه 163 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را از 7.6 میلیارد تومان به 20 میلیارد تومان برساند.

این رویداد منجر به تشکیل صف خرید "غگل" شد.

به این ترتیب تامین مالی این شرکت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به میزان 9.4 میلیارد تومان و اندوخته طرح و توسعه به میزان 3 میلیارد تومان و با هدف تامین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی انجام خواهد گرفت.

محصولات بین المللی پارس نیز که امروز با صف خرید روبرو شد ، با دریافت مجوز افزایش سرمایه 29 درصدی، می تواند سرمایه فعلی را از 40 میلیارد تومان به 51.5 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "شپارس" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف تأمین سرمایه در گردش لازم جهت افزایش تولید پودرهای شوینده صورت می گیرد.

این شرکت که در بازار دوم بورس حضور دارد اسفند دو سال گذشته مجوز افزایش سرمایه 415 درصدی در دو مرحله را دریافت کرد و سرمایه اسمی 10 میلیارد تومانی را در مرحله اول با 300 درصد افزایش به 40 میلیارد تومان رسید و قرار بود 115 درصد باقی مانده طی دو سال از زمان مجمع، عملی شود.

براساس این گزارش، شرکت مینو که در بازار پایه ب فرابورس حاضر است، مجوز افزایش سرمایه 47 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 68 میلیارد تومان به 100 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "غصینو" از محل جذاب سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد انجام می گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ