کد خبر: ۵۱۵۹۰
۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۳/۲۳

برنامه افزایش سرمایه 49،140 و 47 درصدی 3 شرکت

برنامه افزایش سرمایه 49،140 و 47 درصدی 3 شرکت

دو شرکت لوله و ماشین سازی و سرمایه گذاری سپه برنامه افزایش سرمایه 140 و 49 درصدی را اعلام کردند و صنعتی مینو هم زمان برگزاری جلسه هیات مدیره برای افزایش سرمایه 47 درصدی را تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت لوله و ماشین سازی که یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدی در سطح ملی است و با سرمایه 50 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد در صدد است در صورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه 140 درصدی،سرمایه فعلی را به 120 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی"فلوله" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف انجام طرح انتقال کارخانه به شمس آباد و طرح توسعه و تامین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی صورت می گیرد.

این شرکت پیش از این در 20 اردیبهشت سال گذشته توضیحاتی درباره آثار مالی قرارداد و واگذاری زمین های کارخانه داده بود.

همچنین با اظهار نظر حسابرس نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره شرکت سرمايه گذاری سپه در خصوص افزایش سرمایه 49 درصدی، قرار است در صورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده ،سرمایه فعلی از 538.2 میلیارد تومان به 800 میلیارد تومان برسد.

تامین مالی"وسپه" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف جبران مخارج بابت سرمايه گذاري های انجام شده و مشارکت در افزايش سرمايه شرکت های سرمايه پذير صورت خواهد گرفت.


صنعتی مینو هم که در بازار پایه فرابورس حضور دارد و سهامدار 90 درصدی شرکت قاسم ایران بشمار می رود ، زمان برگزاری جلسه هیات مدیره درجهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه را روز چهارشنبه 31 خرداد اعلام کرد.

"غصینو" در نظر دارد با افزایش سرمایه 47 درصدی،سرمایه فعلی 68 میلیارد تومانی را از محل جذاب سود انباشته به 100 میلیارد تومان برساند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ