کد خبر: ۵۱۸۲۹
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۳/۳۰

تولید درگاه الکترونیکی ناشران بازار سرمایه + ویژگی ها
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی خبر داد:

تولید درگاه الکترونیکی ناشران بازار سرمایه + ویژگی ها

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی از آغاز طراحی و تولید درگاه الکترونیکی ناشران بازار سرمایه و ویژگی های آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا محسنی با اشاره به ارائه محصولات تخصصی سپرده گذاری مرکزی برای ذینفعان بازارسرمایه در قالب درگاه های الکترونیکی دارا و کارا گفت: طراحی و عملیات اجرایی درگاه الکترونیکی ناشران با عنوان "دانا" در مدیریت فناوری این شرکت آغاز شده است.

وی درباره ویژگی های درگاه الکترونیکی ناشران گفت: این درگاه در دو بخش خدمات پایه و ارزش افزوده در بستری امن، در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه ارائه خواهد شد که از نتایج بارز آن می توان به تمرکز ارایه خدمات به ناشران با حذف مکاتبات و رفت و آمدهای حضوری اشاره کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با تولید و راه اندازی این درگاه،تعامل اطلاعاتی بین ناشر و سپرده گذاری مرکزی تقویت شده و به موجب آن امکان افزایش خدمات به ناشران همچون وضعیت مطالبات مالی سهامداران فراهم خواهد شد.

محسنی با بیان اینکه جلسات با مدیران سهامداری ناشران بزرگ بازار سرمایه در روزهای آینده ادامه خواهد یافت، گفت: مدیریت فناوری شرکت سپرده گذاری به منظور طراحی مطلوب تر این درگاه الکترونیکی، آماده دریافت پیشنهادها و نظرات سایر ناشران است تا سامانه کارآمدتری را برای این بخش از ذی نفعان بازار سرمایه طراحی و تولید کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ