کد خبر: ۵۱۸۹۶
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۴/۲

نکاتی درباره قیمت فروش نقدی پژو ۲۰۰۸ و حداقل سود به ودیعه گذاران
معاون رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد:

نکاتی درباره قیمت فروش نقدی پژو ۲۰۰۸ و حداقل سود به ودیعه گذاران

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت تولید و مصرف کننده مبنای قیمت 120 میلیون تومانی پژو 2008 ،مبلغ پیش فروش و پرداخت حداقل سود بانکی به ودیعه گذاران را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شهرام میر آخورلو علت دریافت 60 میلیون تومان ودیعه پیش فروش پژو 2008 را مشخص نبودن قیمت نقدی آن دانست و به صدا و سیما گفت: هرچند براساس آئین نامه پیش فروش خودرو ، ودیعه دریافتی هنگام پیش فروش حداکثر 50 درصد قیمت خودرو تعیین شده اما چون قیمت فروش نقدی آن مشخص نشده و پیش بینی می شود این خودرو با قیمت 120 میلیون تومان عرضه شود ، با پیش فروش 60 میلیون تومانی موافقت شد.

وی افزود: در آئین نامه پیش فروش عادی خودرو اشاره شده اگر پیش فروش بصورت قطعی یا فوری بود قیمت مشخص می شود ولی در مورد این خودرو نوع فروش 12 ماهه است و قیمت خودرو در زمان تحویل و براساس آنچه در قرارداد قید شده، مشخص خواهد شد.

میرآخورلو با اشاره به تحویل پژو 2008 از شهریورماه ادامه داد: تولید انبوه این خودرو با 2400 دستگاه در ماه از آذر سال جاری شروع می شود و با در نظرگرفتن تغییرات نرخ ارز و حقوق و دستمزد قرار شده 60 میلیون تومان ودیعه بعنوان پیش فروش از متقاضیان دریافت شود.

وی با بیان اینکه براساس قانون حداقل سود سپرده بانکی به ودیعه گذاران پرداخت می شود گفت : اگر قیمت خودرو زیر 100 میلیون تومان باشد به ودیعه گذاران 15 درصد سود پرداخت می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ