کد خبر: ۵۹۴۴۱
۱۴:۰ - ۱۳۹۶/۶/۲۵

۲ موسسه مالی غیرمجاز معرفی شدند
از سوی بانک مرکزی:

۲ موسسه مالی غیرمجاز معرفی شدند

بانک مرکزی شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز و واحد اعتباری ولیعصر را فاقد مجوز اعلام و توصیه کرد از هرگونه همکاری با این موسسات خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بانک مرکزی اعلام کرد: شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز و واحد اعتباری ولیعصر در قالب واحد‌های اعتباری وابسته به شرکت‌های تعاون روستایی، اغلب در استان‌های البرز و تهران ضمن نقض قوانین و مقررات ذیربط و بدون اخذ مجوز از این بانک به فعالیت اعتباری مبادرت می‌کنند که بانک مرکزی با همکاری نهادهای نظارتی و انتظامی اقدام‌های لازم را به منظور جلوگیری از گسترش فعالیت آنها به‌عمل آورده است.

بدین وسیله تاکید می‌شود، این شرکت‌های تعاونی، غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی بوده و فعالیت شعب آنها نیز غیرقانونی است.

از این رو ضروری است هموطنان به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال از هرگونه ارتباط با این تعاونی‌های غیرمجاز از قبیل در اختیار‌گذاردن مِلک به منظور ایجاد شعبه، سپرده‌گذاری یا دریافت تسهیلات جداً خودداری کنند.در غیر این‌صورت، بانک مرکزی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تضییع حقوق مشتریان این شرکت های تعاونی غیرمجاز به خصوص استرداد وجوه سپرده‌گذاران را ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ