کد خبر: ۶۱۸۹۹
۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۷/۱۱

آخرین وضعیت آذرآب از زبان سرپرست / انتخاب مدیرعامل در مجمع

آخرین وضعیت آذرآب از زبان سرپرست / انتخاب مدیرعامل در مجمع

سرپرست شرکت آذرآب با اعلام آخرین وضعیت و از سرگیری قرار داد ۸۰۰ میلیارد تومانی گفت: مدیرعامل جدید در مجمع ۱۵ مهرماه معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیاوش درمنی عراقی که با تصمیمات مسئولان دولتی به تازگی سرپرست آذرآب و جانشین فریبرز پرنا شده در مورد آخرین وضعیت این شرکت بورسی به ایرنا گفت: تولید کارگاه های این شرکت از دیروز با بیش از 800 میلیارد تومان از سرگرفته شد که شامل قرارداد با شرکت های فرآب تهران، تولید بویلر برای طرح توسعه پالایشگاه اصفهان، طرح توسعه پتروشیمی گچسازان، بویلر کاویان آبادان و ساخت چندین مخزن صنعتی است.

وی ادامه داد: با اینکه بیش از 65 درصد از همه این رقم صرف خرید مواد اولیه می شود، رضایتمندی کارگران در پرداخت به هنگام مطالبات با همراهی دولت و همچنین ارتقای نرخ بهره وری را نیز به دنبال دارد. در این میان بیشترین مشکلات شرکت ناشی از مدیریت ناکارآمد بود که این مسئله با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده هیات دولت به اراک و همفکری با مجموعه مدیریتی استان حل و فصل شد.

درمنی عراقی با اعلام برگزاری مجمع "فاذر" در 15 مهرماه و معرفی مدیرعامل جدید، افزود: همراهی دولت در پرداخت معوقات کارگران، ارزشمند و ستودنی است چرا که اگر این پرداخت ها صورت نمی گرفت، کارخانه به سوی نابودی قدم بر می داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ