کد خبر: ۶۳۰۳۷
۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۷/۱۶

زمان مجمع سالانه و فوق العاده 2 شرکت + شرکت خاص بازار سرمایه

زمان مجمع سالانه و فوق العاده 2 شرکت + شرکت خاص بازار سرمایه

دو شرکت بورسی سرمایه گذاری خوارزمی و شیشه دارویی رازی به همراه شرکت خاص بازار سرمایه ، زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری خوارزمی که با سرمایه 1.25 هزار میلیارد تومانی در بورس حضور دارد، زمان مجمع سالانه و فوق العاده را اعلام کرد که ساعت 8:30 و 11:30 چهارشنبه 26 مهر در پژوهشگاه نیرو  با هدف تصویب صورت های مالی 31 خرداد و تغییر مفاد اساسنامه برگزار خواهد شد.

در ترکیب سهامداری "وخارزم "، موسسه همیاری غدیر با 20 درصد و گروه بانک مسکن با بیش از 18 درصد حضور دارند.

همچنین شیشه دارویی رازی 50 میلیارد تومانی که توانسته مجوز افزایش سرمایه 70 درصدی را از سازمان بورس بگیرد، با اعلام زمان مجمع فوق العاده و اخذ موافقت سهامداران آماده می شود.

"کرازی" ساعت 16 روز سه شنبه 25 مهر در خيابان فاطمي غربي،کوچه پروين، شماره 5 جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده،به این مجمع می رود.

شرکت سپرده گذاری مرکزی نیز که با سرمایه 50 میلیارد تومانی که در بازار معاملاتی پایه الف فرابورس درج شده، زمان برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره را اعلام کرد که ساعت 15 روز شنبه 20 آبان در محل شرکت تشکیل خواهد شد.

این شرکت به دلیل مسئولیت ثبت همه اسناد و اوراق بهادار قابل معامله، یکی از مهمترین و خاص ترین شرکت ها و از ارکان اصلی بازار سرمایه ایران بشمار می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ