کد خبر: ۶۳۱۶۷
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۸

پیشنهاد به وزیر اقتصاد و درخواست از کارگزاری کشاورزی برای دو شرکت بورسی
نماینده اراک در مجلس اعلام کرد:

پیشنهاد به وزیر اقتصاد و درخواست از کارگزاری کشاورزی برای دو شرکت بورسی

نماینده اراک در مجلس برای بهبود وضعیت شرکت فرابورسی هپکو، پیشنهادی به وزیر اقتصاد داد و از کارگزاری بانک کشاورزی هم درخواستی را در مورد آذرآب مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد مهدی مقدسی در جلسه امروز مجلس با اشاره به اینکه مشکلات آذرآب، هپکو، ماشین سازی و واگن پارس طی یک سال گذشته به دفعات با رئیس جمهور، معاون اول و وزرای اقتصادی در میان گذاشته گفت: یکی از پیشنهادات تشکیل کمیته ویژه دارای اختیارات تام برای پیگیری مطالبات به حق این شرکت ها و کارگران است.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزرای اقتصادی انتظار می رود مشکلات شرکت هایی چون آذرآب و هپکو را برطرف کنند. در این میان به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی پیشنهاد واگذاری موقت شرکت هپکو به صندوق حمایت دولت می شود تا پس از ساماندهی این شرکت، مجددا واگذار شود.

این نماینده اراک گفت: در مورد آذرآب هم از کارگزاری بانک کشاورزی و سایر سهامداران شرکت انتظار می رود با انتخاب هیئت مدیره ای توانمند و مدیرعامل قوی، شرایط بهبودی را فراهم کنند تا این شرکت حاضر در بورس قادر به انجام قراردادها و تعهدات باشد.

مقدسی ادامه داد: از دولت انتظار می رود در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اقدام به رفع مشکلات واحدهای بزرگ تولیدی اراک و تمام کشور کند و هر چند اقدامات مسکن‌وار قابل تقدیر است اما حرکت های ریشه مورد توجه و انتظار مجلس و دولت است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ