کد خبر: ۶۳۳۳۵
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۷/۲۳

"کاوه" دو گزارش از آخرین وضعیت سود داد/ دلایل رشد ۱۰ درصدی سود

فولاد کاوه جنوب کیش با انتشار دو گزارش جدید ۶ ماهه ، سود هر سهم سال مالی جاری را با افزایش ۱۰ درصدی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولاد کاوه جنوب کیش که با درخواست سازمان بورس، امروز به 7 سئوال مربوط به سود هر سهم سال مالی اسفند جاری و آخرین وضعیت پروژه ها توضیح کاملی داده ، گزارش 6 ماهه و پیش‌بینی سود براساس عملکرد  6 ماهه را هم در کدال شد تا با اعلام آمار تولید و فروش ماه قبل و نیمه اول سال آماده عرضه اولیه در روزهای آینده شود.

براساس این گزارش، "کاوه" که دارای سرمایه اسمی 700 میلیارد تومانی است ، سود هر سهم سال مالی جاری را با 10 درصد افزایش نسبت به سه ماه اول سال 202 ریال پیش بینی کرده و طی نیمه اول سال 46 درصد معادل 92 را هم پوشش داده است.

این شرکت در مور رشد 10 درصدی سود هم توضیح داد: در فروش خالص و درآمد ارایه خدمات عمدتا تغییرات مربوط به افزایش مبلغ فروش است. مبنای نرخ ارز دلار 37.000 ریال  ریال در نظر گرفته شده و برای قیمت فروش آهن اسفنجی طبق نامه وزارت صنعت معدن و تجارت، معادل 50درصد قیمت شمش فولاد خوزستان در بورس کالا است و قیمت شمش فولاد داخلی بر اساس عرضه و تقاضای در بورس کالا ایران در نظر گرفته می شود.

نرخ فروش صادراتی نیز بر اساس مزایده های برگزار شده به بالاترین نرخ در نظر گرفته می شود و خرید مواد اولیه طبق نامه وزارت صنعت و معدن و تجارت اعلام و رعایت می گردد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ