کد خبر: ۶۴۵۵۹
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۸/۱

واکنش ظریف به احتمال تحریم های جدید علیه ایران توسط آمریکا

واکنش ظریف به احتمال تحریم های جدید علیه ایران توسط آمریکا

وزیر امور خارجه با اشاره به موضع گیری علنی متحدان آمریکا در برابر سیاست های ضدبرجامی گفت: مردم دنیا بزودی متوجه می شوند چه خسارت عمده ای از نوع نگرش غلط آمریکا به این کشور رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجواد ظریف در جمع خبرنگاران ایرانی در هتل شرایتون پروتوریا در واکنش به اظهارات رکس تیلرسون مبنی بر اعمال تحریم های جدید علیه ایران اظهار داشت: امروز در همه جای دنیا می بینیم حتی نزدیکترین متحدان آمریکا در برابر سیاست های ضد برجامی آمریکا و تلاش ترامپ برای تداوم بدعهدی که از ابتدای دولت ایشان تشدید شده،در مقابل آمریکا ایستادند و موضع گیری علنی کردند.

وی افزود: متاسفانه آمریکایی‌ها نمی‌خواهند بعد از سال‌ها اشتباه دیدگاه خود را اصلاح کنند که آنکه در منطقه باعث ثبات و آرامش و مبارزه با تروریسم است، ایران است،مردم آمریکا و دنیا به زودی متوجه می شوند که چه خسارت عمده ای از نوع نگرش غلط آمریکا به این کشور رسیده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه آمریکا هر چه زودتر باید دیدگاه غلط را اصلاح کند،ادامه داد: آمریکا از راه غلطی که مخصوصا در این چند ماه گذشته با شدت دنبال می کند باید برگردد.اگر فداکاری های ایران بخصوص مدافعان حرم نبود،الان در دمشق، بغداد و اربیل دولت داعش را مستقر داشتیم.

ظریف گفت: مقاومت مردم سوریه، عراق و مردم شریف کردستان عراق در برابر داعش با کمک ایران عامل ثبات این منطقه و عامل مبارزه با تروریسم بوده اند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ