کد خبر: ۶۵۶۶۹
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۸/۶

نتایج مجمع امروز کنتورسازی ایران مشخص شد

نتایج مجمع امروز کنتورسازی ایران مشخص شد

کنتورسازی ایران که از شهریور سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده و مجمع سالانه را هم برگزار نکرده ، امروز مجمع عادی به طور فوق العاده را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، صبح امروز مجمع عادی به طور فوق‌العاده شرکت کنتورسازی با حضور 59.2 درصد از سهامداران در ساختمان اداری خیابان پاسداران برگزار و طی آن با درخواست حسابرسی ویژه (موشکافانه) عملکرد دوره‌های مالی 94 و 95 و همچنین عملکرد 6 ماهه اول سال مالی 96 به تصویب رسید. 

هیأت رئیسه مجمع با حضور عبدیان نماینده سازمان بورس، دهقان به نمایندگی از بانک پاسارگاد به عنوان رئیس جلسه، جمالیان به نمایندگی از شرکت‌های تابعه بانک پاسارگاد ناظر اول، اجاقی به نمایندگی از شرکت‌های تابعه بانک پاسارگاد به عنوان ناظر 2 و هادی غنچه به عنوان منشی جلسه انتخاب و مجمع وارد دستور جلسه شد.

احمدعلی عاملی مالک سهام کنترلی کنتورسازی گزارشی کوتاه از وضعیت بنیادی شرکت به مجمع ارائه داد.

دهقان به نمایندگی از بانک پاسارگاد، هدف از ورود این بانک به مدیریت شرکت کنتورسازی را در گام اول ایفای مسئولیت اجتماعی و حل مشکلات معیشتی و کارگری "آکنتور" عنوان کرد و گفت: جهت بازگشایی این نماد معاملاتی، سازمان بورس نیازمند دریافت اطلاعاتی از هیأت مدیره است که در صورت انجام حسابرسی ویژه برای سال‌های مالی 94 و 95 و عملکرد نیمه اول سال مالی 96، در مجمع آتی ارائه خواهد شد. 

وی با برشمردن 5 سهامدار به عنوان کاندید عضویت در هیأت مدیره کنتورسازی گفت: شرکت صنایع  تابان انرژی پاسارگاد، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات داده‌آرمان کیش، شرکت پدیده تابان تجارت و ایوب قنبری و هادی غنچه به عنوان کاندیداهای هیأت مدیره جدید کنتورسازی جهت کسب رأی از سهامداران به این مجمع معرفی می‌شوند. 

این نماینده ادامه داد: 3 شرکت حقوقی کاندیدا در این هیأت مدیره همگی نماینده بانک پاسارگاد بوده و قنبری با هماهنگی وزارت اقتصاد و سازمان بورس و هادی غنچه نیز با هماهنگی هیأت مدیره براساس تخصص و حرفه‌ای‌گری کاندید شده‌اند. 

دهقان با بیان اینکه پس از حل مشکلات معیشتی و تسویه حقوق معوق و همچنین حل مشکل ترخیص کالاهای باقی‌مانده در گمرک، با تعامل وزارت اقتصاد سایر مشکلات نیز حل و فصل خواهد شد، گفت: بانک پاسارگاد مالکیتی در سهام کنترلی کنتورسازی نداشته و فقط از جهت ایفای مسئولیت اجتماعی و حل مشکلات به وجود آمده، کاندید عضویت در هیأت مدیره شده است. 

جمالیان نماینده پاسارگاد نیز با بیان اینکه این بانک جهت کمک، مجموعه اقداماتی را انجام خواهد داد، گفت: در گام اول شناخت وضعیت شرکت از طریق حسابرسی موشکافانه به اتکای یک حسابرس امین و پایش وضعیت شرکت نیاز است که بدون این حسابرسی ویژه، عضویت بانک پاسارگاد در هیأت مدیره کنتورسازی منتفی خواهد بود. بر این اساس بعد از ارائه گزارش حسابرسی ویژه کنتورسازی، مجمع دیگری برگزار و وضعیت شرکت برای عموم سهامداران به طور شفاف ارائه و سپس اقدام‌های اصلاحی انجام خواهد گرفت. 

به گفته وی، ترکیب سهامداری شرکت کنتورسازی از شهریور سال تاکنون تغییری نکرده و بانک پاسارگاد به واسطه برخورداری از حداقل سهام مورد نیاز از زاویه مالکیت جهت کاندید در هیأت مدیره ورود کرده است. 

بنابراین گزارش،در این مجمع با انتخاب مؤسسه حسابرسی آزمون‌پرداز ایران مشهود به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و همچنین مؤسسه رایمند به عنوان بازرس علی‌البدل موافقت شد. همچنین هادی غنچه به عنوان منشی هیأت رئیسه مجمع به عنوان نماینده جهت ثبت شرکت‌ها و همچنین انتخاب وی به عنوان سرپرست کنتورسازی موافقت شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ