کد خبر: ۶۵۶۸۸
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۸/۶

عرضه اولیه مهمترین معدن فلزی جهان در بورس 165 ساله تورنتو

عرضه اولیه مهمترین معدن فلزی جهان در بورس 165 ساله تورنتو

بورس 165 ساله تورنتو میزبان عرضه اولیه سهام شرکت معدنی برزیلی نکسا ریزورسز مهمترین معدن فلزی جهان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سنا، بورس تی ام اکس کانادا میزبان عرضه اولیه سهام شرکت معدنی برزیلی نکسا ریزورسز(Nexa Resources ) خواهد بود .

بر اساس این گزارش، هلدینگ فلزات معدنی وتورانتیم، سهام مهم ترین شرکت معدنی را در بورس تورنتو با نماد NEXA عرضه خواهد کرد.

نیک تادانی، مدیر بازارهای سرمایه گلوبال در بورس تورنتو در جشن آغاز عرضه اولیه این سهم اظهار داشت: بسیار مفتخریم که میزبان نکسا در بورس تورنتو باشیم . نکسا به عنوان بزرگترین شرکت معدنی است که در تاریخ  165ساله این بورس عرضه اولیه خود را در این بازار صورت می دهد.بورس تورنتو قاطعانه از سهام این شرکت حمایت می کند و امیدوار است سرمایه این شرکت از طریق این بورس افزایش یابد.

تیتو مارتین مدیر اجرایی نکسا نیز در مراسم آغاز معاملات سهام این شرکت معدنی در بورس تورنتو اظهار داشت: بورس تورنتو جایگاه بسیاری از شرکت های معدنی در دنیا است و پذیرش سهام آن در این بازار که با دانش معدنی همراه است کاملا به نفع ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت نکسا بزرگترین تولیدکننده روی در جهان است،ادامه داد: حجم انبوه فلزات اساسی با هزینه های کم، موجب رشد این شرکت معدنی در سالهای اخیر شده و عرضه اولیه سهام آن در بورس تورنتو، سرمایه جدیدی را به شرکت وارد می کند که امیدواریم موجب توسعه روند تولیدات شود.

به این ترتیب زنگ آغاز معاملات در ساعت 9:30 به وقت محلی زده شد.این شرکت که در آمریکای لاتین واقع شده دارای 5 معدن بزرگ است که 3 معدن در شهر آندس در پرو، دو معدن در برزیل است.معادن موجود این شرکت که در پرو و برزیل واقع است جزء 12 معدن بزرگ روی در دنیا است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ