کد خبر: ۶۷۱۶۳
۱۴:۸ - ۱۳۹۶/۸/۲۱

ایجاد تغییرات در ساختار دولت تکذیب شد

ایجاد تغییرات در ساختار دولت تکذیب شد

معاون ارتباطات دفتر رییس‌جمهور با تکذیب اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر بررسی ایجاد تغییرات در ساختار دولت در جلسه اخیر سران قوا و توافق ضمنی بر روی آن گفت: ادعاهای بیان شده صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،پرویز اسماعیلی اعلام کرد: در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل و اولویت‌های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم‌گیری سریعتر و هماهنگی بیشتر در مسیر اجرای برنامه‌ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار می گیرد. پیگیری مربوط به ساختار یا مسایل درونی هر یک از قوا روال و قاعده قانونی را دارد و طبعا موضوع جلسه سران قوا نبوده است.

وی تاکید کرد: اعلام نادرست هرگونه مطالب  یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آنهم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسئولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست.

اسماعیلی با بیان اینکه اطلاع رسانی جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد، از رسانه ها درخواست کرد در برابر رواج گمانه‌ها و شایعات بویژه درخصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمی و مسئول پیگیری کنند.

بنابراین گزارش،روز شنبه پس از جلسه سران قوا، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس طی مصاحبه ای گفته بود،در این جلسه به بحث و بررسی پیرامون ایجاد تغییرات در ساختار دولت پرداخته و به توافقات ضمنی در این باره رسیدند و با ذکر جزییاتی مدعی شد تفکیک و تعییرات در وزارتخانه های راه، نفت، نیرو، کشور، صنعت، ورزش و جوانان و ... از جمله توافقات در جلسه مذکور بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ