کد خبر: ۷۱۹۴۷
۰:۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷

دریافت مجوز جهت پیش فروش خودرو الزامی است/معرفی شرکت متخلف
بنابراعلام سازمان حمایت:

دریافت مجوز جهت پیش فروش خودرو الزامی است/معرفی شرکت متخلف

سازمان حمایت در جهت پیشگیری از بحران‌ها در بازار خودرو و جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کننده، مجدداً بر غیر قانونی بودن پیش فروش خودرو از جانب شرکت‌های فاقد نمایندگی رسمی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شاتا،سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن اطلاع رسانی‌های قبلی مبنی بر لزوم جلوگیری از پیش فروش خودرو از جانب شرکت های فاقد نمایندگی رسمی اعلام کرد: شرکت داتیس خودرو اقدام به تبلیغات خلاف واقع مبنی بر دریافت گواهی نمایندگی هیکو اسپورتیو آلمان می‌کند.

پیرو نامه ای درخصوص لزوم جلوگیری از پیش فروش خودرو از جانب شرکت های فاقد نمایندگی رسمی و با عنایت به نامه مرکز اصناف ایران مبنی بر عدم امکان صدور گواهی نمایندگی خارجی برای شرکت هایی که در زمینه تیونینگ خوردور فعالیت دارند، شرکت داتیس خودرو علی رغم مکاتبات و اخطاریه های صادر شده کماکان اقدام به تبلیغات خلاف واقع مبنی بر اخذ گواهی نمایندگی هیکو اسپورتیو آلمان می کند.در این راستا متاسفانه تبلیغات شرکت در ماهنامه اقتصادی اتاق اصناف ایران نیز درج شده است .

لذا مجددا تاکید می شود، لازم است متقاضیان خرید در زمان مراجعه به شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو، مجوز پیش فروش و شماره مجوز مربوطه جهت پیش فروش خودرو که از سوی وزارت صنعت صادر شده را به منظور حصول اطمینان، از شرکت عرضه‌کننده مطالبه کنند.

امکان ورود خودرو از سوی واردکنندگان غیر رسمی به صورت موازی، با توجه به پایان اعتبار ثبت سفارش‌های قبلی و عدم امکان ثبت سفارش جدید غیر ممکن بوده، لذا تعهدات شرکت‌های مذکور به خریداران بدون پاسخ خواهد ماند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ