کد خبر: ۷۳۹۷۴
۱۱:۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶

پیشکسوت بازارسرمایه: میوه چینی بورس بعد از 50 سال آموزش فرا رسیده

پیشکسوت بازارسرمایه: میوه چینی بورس بعد از 50 سال آموزش فرا رسیده

مدیرسابق بانک صنایع ایران گفت: اگر تمام ۵۰ سال گذشته را دوران آموزشی بازار سرمایه در نظر بگیریم، از این پس، زمان کار اصلی و میوه چینی از این بازار فرارسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علینقی فرمانفرمائیان مدیر اسبق بانک صنایع ایران و از پیشکسوتان بازارسرمایه: درباره 50 سالگی بورس به سنا گفت: سال های آغازین تشکیل بازار سرمایه، غالبا برای ما به آموزش و فراگیری مقدمات و شیوه های اداره این بازار گذشت و امروز به پشتوانه این تجربه و عملکرد قابل قبول در استفاده از ابزارهای نوین، به توسعه بورس ایران خوشبینم.

وی ادامه داد: زمانی بزرگترین دغدغه بازار سرمایه، اعتباربخشی به سهام بورسی و ایجاد اطمینان در سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری بود، اما در حال حاضر بخش اعظم این بنا ساخته شده و مسیر پیش رو مثبت و امیدبخش است.

وی در پاسخ به سوال بیشتر چه صنایعی امکان پیشرفت در بازار سرمایه را دارند،گفت: ایران کشور بزرگی است که بسیاری از صنایع پایه را آغاز کرده است. بنابراین بازار سرمایه نیز در هر زمینه ای که بر اساس نیاز بازار گام بردارد، پیشرفت خواهد کرد.درحال حاضر بازار ایران بازار کوچکی نیست و در واقع کل بازارهای شرق نزدیک تحت تاثیر ایران است، این است که مرکز اصلی بورس اینجاست و بازار سرمایه نقش عمده ای در بازارهای منطقه دارد.

فرمانفرمایان تاکید کرد: اگر تمام این 50 سال گذشته را دوران آموزشی بازار سرمایه در نظر بگیریم، از این پس، زمان کار اصلی و میوه چینی از این بازار فرارسیده است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ