کد خبر: ۷۴۲۰۶
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴

راه‌حل بانک مرکزی و وزارت ارتباطات برای حل مشکل امنیت USSD

راه‌حل بانک مرکزی و وزارت ارتباطات برای حل مشکل امنیت USSD

وزیر ارتباطات از جزئیات تفاهم رگولاتوری بانکی و ارتباطات برای حل مشکل امنیت USSD ها خبر داد و گفت:‌ رگولاتوری تأیید کرد با استفاده از اپلت‌هایی روی سیم‌کارت امنیت موردنظر بانک مرکزی را تأمین کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا در جمع خبرنگاران از راه حل مشترک بانک مرکزی و رگولاتوری برای رفع مشکل کدهای کوتاه دستوری برای تبادلات مالی خبر داد و گفت: درست و فعال شدن مجدد این بستر از طریق پیوست مشترک بانک مرکزی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شد که با تفاهم این دو مجموعه و اپراتورها و شرکت‌های پرداخت الکترونیکی مقرر شد سندی مورد پیگیری قرار گیرد

وی با بیان اینکه در این سند با استفاده از اپلت‌هایی روی سیم‌کارت ملاحظه امنیتی بانک مرکزی تأمین شود، افزود: ملاحظه امنیتی بانک مرکزی مورد تأیید ما نیز هست و رگولاتوری تأیید کرده با این راهکار امنیت مورد نظر بانک مرکزی تأمین می‌شود.

آذری جهرمی در پاسخ به سؤالی درباره راهکار وزارت ارتباطات برای استفاده از نخبگان اظهار داشت: سم خلاقیت، اشتغال حاکمیتی است. نخبگان و مغزها خود می‌توانند موتور محرک برای اشتغالزایی باشند. این سم است که به یک نخبه و مغز بگوییم به‌جای اشتغالزایی در یک شغل دولتی ثابت مشغول شود. بنابراین هدف ما در اشتغالزایی نخبگان به‌جای به‌کارگیری مستقیم آنها در مشاغل است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ