کد خبر: ۷۵۶۲۵
۰:۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲

جلسه ایی برای مدیران و حسابرسان در مورد تحولات اخیر در گزارش حسابرس
فردا در دانشگاه الزهرا برگزار می شود:

جلسه ایی برای مدیران و حسابرسان در مورد تحولات اخیر در گزارش حسابرس

جلسه هم اندیشی "تحولات اخیر در گزارش حسابرس" توسط دانشگاه الزهرا، سازمانهای حسابرسی و بورس،جامعه حسابداران و برای مدیران عامل و مالی شرکتهای مشمول IFRS،هلدینگها و... برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق برنامه اعلامی، جلسه هم اندیشی بررسی تحولات اخیر در گزارش حسابرس توسط دانشگاه الزهرا و با همکاری سازمان حسابرسی، جامعه حسابداران رسمی ایران و سازمان بورس، فردا یکشنبه 13 اسفند از ساعت 14 الی 18 در مرکز همایش های دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

این جلسه با اهدافی چون بررسی  اهمیت تحولات اخیر در گزارش حسابرس، تغییرات اخیر در شکل و محتوای گزارش حسابرس با نگاهی به استانداردهای بین المللی حسابرسی مرتبط، استانداردهای بین المللی حسابرسی مرتبط با شکل و محتوای گزارش حسابرس، ضرورت  تغییر گزارش حسابرس در ایران و ارزیابی فرصت ها و چالش های و برای مخاطبانی چون حسابداران رسمی، مدیران و سرپرستان ارشد حسابرسی، مدیران عامل و مالی شرکت های مشمول رعایت IFRS  و هلدینگ های بزرگ، اعضای هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه الزهرا، مدیران و کارشناسان مربوطه در سازمان بورس، بورس و و فرابورس و دانشجویان دکتری در رشته حسابداری تشکیل خواهد شد.

محورهای هم اندیشی شامل 5 مورد چالش های گزارش کنونی حسابرسی، آخرین تحولات و تغییرات در شکل و محتوای گزارش حسابرسی، توصیف و شناخت موضوع های کلیدی حسابرسی (با نگاهی بر استاندارد بین المللی حسابرسی 701)، اهمیت و ضرورت تغییرات مشابه در گزارش حسابرسی در ایران، و ابعاد کلیدی گزارش تفسیری مدیریت بوده و میزگردی با موضوع ضرورت تغییر در گزارش حسابرس در ایران با رویکرد شناسایی  چالشها و فرصتها اعلام شده اند.

کمیته­ علمی این هم اندیشی هم خانم ملانظری، علی رحمانی، سلیمانی، بزرگ اصل، بیرانوند و اسدی با دبیری خانم ملانظری (رئیس و عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه الزهرا هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ