کد خبر: ۷۶۱۹۷
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱/۸

واکنش علی کریمی و چند هنرمند به رکورد بی سابقه دلار

واکنش علی کریمی و چند هنرمند به رکورد بی سابقه دلار

علی کریمی و چند هنرمند و بازیگر سینما و تلویزیون به رکورد شکنی بی سابقه دلار و عبور از ۵ هزار تومان واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، حسن روحانی دوشنبه 2 بهمن سال گذشته زمانی که قیمت دلار 4750 هزار تومان بود در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد: قیمت دلار خیلی کمتر از این است، باید پایین تر بیاید. این کاری است که باید بانک مرکزی انجام دهد.در ادامه برنامه رضا شیدپور از وی پرسید خیال مردم بابت نرخ ارز راحت باشد؟ که روحانی قول داد: بله خیال مردم  راحت باشد.

حالا روزها گذشت و در اولین دوشنبه سال 97 نرخ دلار آمریکا در بازار از مرز 5 هزار تومان رد شد و با نوساناتی روی قیمت 5069 تومان تثبیت شد.همین اتفاق موجی از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی را همراه داشت و حتی تعدادی از چهره‌های سرشناس هم نسبت به گرانی قیمت ارز در اینستاگرام واکنش نشان دادند که به شرح زیر است:

علی کریمی سرمربی کنونی سپیدرود رشت نیز اعلام کرد: خوب عیدى به مردم دادین!! می بینیم تا تابستون ٩٧و شروع تعطیلات عکس بالارو!!؟؟ کار به تراول چک نکشه صلوات.

حمید فرخ نژاد از بازیگران سینما و تلویزیون در اولین واکنش اعلام کرد: علی برکت الله، به این میگن عزت اقتصادی، برسد به دست ریس جمهور محترم!

پولاد کیمیایی بازیگر هم این مطلب را منتشر کرد: ممنون هستیم از روحانی بابت عیدی امید بخششون که نوید سالی پر رونق برای صرافی ها را می دهد سالی که نکوست از دلار پیداست! امیدوارم سال آینده اسکناس پایینی رنگش سبز نشه گرونی.

ماه چهره خلیلی از بازیگران سینما اعلام کرد: سالی که نکوست از دلارش پیداست.

رامین راستاد از هنرمندان هم در اینستاگرام این مطلب را بازنشر داد: جا داره در این روزهاى سال نو و بهار،یه خسته نباشید به مدیران اقتصادى سرزمینم بگم،دلار از مرز ٥ هزار تومان گذشت،هیچکس هم استعفا نداد.روحانى مچکریم،بدبختى اینه که باید به ریال در بیاریم اما به دلار خرج کنیم.

کیهان ملکی از دیگر بازیگران تلویزیون این متن را  در اینستاگرام منتشر کرد: سالی که نکوست از دلارش پیداست، آینده کشور را چه می بینید؟دلار نهصد تومن به سه هزارو صد تومن در دوره احمدی نژاد در پایان دوره و پنج هزار امروز در بیش از نیمه دوره روحانی نشان از بی ارزش شدن پول ملی در هر دو دولت دارد.

حسن شمشادی خبرنگار سرشناس نیز در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد: پرده اول: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس می گه در چند ماه اخیر سی میلیارد دلار ارز از کشور خارج شده! و 25 میلیارد دلار دست مردمه و در سیستم بانکی نیست!پرده دوم : دلار به بیش از پنج هزار تومان رسیده! ‌پرده سوم: عکس ها و تصاویری منتشر می شه که مردم سر مرز صف بستن تا برن ترکیه ( و البته بقیه جاها )پرده چهارم: رییس جمهور چند وقت پیش گفت مردم خیالشون از بابت دلار راحت باشه!پرده پنجم : آنچه شما بفرمایید.همین دیگه،علی_برکت_الله.

مهراب قاسم خانی نویسنده هم اعلام کرد: باز هم افتخارى دیگر از دلاور مردان عرصه مدیریت و اقتصاد... باز هم اضافه شدن برگى زرین به افتخارات سرزمین پهناورمان ایران... این بار در نخستین روز هاى بهار... دلار با شکستن تمام رکورد هاى قبلى، با موفقیت و سربلندى از مرز پنج هزار و بیست و خورده اى تومان گذشت... آرى...

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ